آخرین اخبار

12. خرداد 1403 - 14:06   |   کد مطلب: 47895
سخنگوی سپاه در همدان گفت: بعد از شهادت رییس جمهور و همراهان آن بخشی زیادی از جهان به جمهوری اسلامی به عنوان نظامی قدرتمند، مستحکم و لیاقت احترام نگاه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

سردار پاسدار رمضان شریف روز شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه و فعالان فضای مجازی بسیجی همدان که با عنوان "مدار امید" برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری جلسه ای با عنوان «مدار امید» منتقل کننده پیام اهمیت «وحدت و امید به آینده» برای ملت ایران در افکار عمومی جهان است و دشمن با شناخت دقیق این دو مولفه را مورد هدف و نشانه قرار داده است.

وی در ادامه در ارتباط با شهادت رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت گفت: نباید حضور هیات هایی با سطوح بالا برای ادای احترام به رهبری انقلاب، ملت عزیز، شهیدان سرافراز را دست کم گرفت چرا که مستکبران ۴۵ سال تلاش کردند ایران منزوی شود اما امروز منفور ترین رژیم روی کره زمین صهیونیست ها و ارباب آنها آمریکا است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: محور مقاومت که محصول انقلاب اسلامی است امروز به محبوب ترین واژه در میان امت اسلامی تبدیل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با بهره گیری از رسانه های خود دنبال ایجاد دو قطبی و گرفتن امید از ملت ایران است که در مقابل باید با جهاد تبیین مقابل این توطئه بایستیم.

وی مولفه های اصلی مدار عملیاتی دشمن درباره کشورمان را در گام نخست تولیدات رسانه ای و بهره گیری از نخبگان این امر برای کم جلوه دادن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: آنها با اتکا به ۵۰ میلیون ایرانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس و ظلم و بیداد پادشاهان دست نشانده آمریکا و انگلیس را ندیدند دنبال کم جلوه دادن خدمات نظام با بهره گیری از این شکاف نسلی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمنان می خواهند شرایط امروز کشور را بحرانی جلوه دهند و به گونه ای عنوان کنند که همه جهان در پشت مرزهای این کشور، سرشار از امنیت و آرامش و صلح است.

سردار شریف ادامه داد: در حالی که با نگاه سطحی به مناطق مجاور در می یابیم امنیت، رفاه، توسعه و پیشرفت در کشورمان در مقایسه با کشورهایی که ارتباط حسنه با آمریکا بودند قابل مقایسه نیست و سرنوشت صدام حسین، حسنی مبارک، قذافی و دیگر کشورهایی که امید به مستکبران داشتند درس عبرت است.

وی اظهار داشت: همه پیشرفت ها و الهام بخشی ملت ایران مرهون تدابیر و رهنمون های مجاهدانه و رهبری حکیمانه امام راحل در بنیان گذاری جمهوری اسلامی است.

سردار شریف بیان کرد: ملت ایران ۴۵ سال با سرافرازی و الهام بخشی نظام اسلامی به راه خود ادامه داده است و در این مسیر دشمنان مصمم و پا به رکاب هر چند از نفس افتاده برای مبارزه با انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی که برگرفته از تعالیم اسلامی است تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان دنبال خاموش کردن این چراغ نورانی هستند،افزود: امروز مخالفان با حاکمیت دین خدا و سعادت بشر در یک طرف و گفتمان انقلاب اسلامی که راهی نو برای حکمرانی و اداره جامعه پیش پای ملت ها گذاشته یک طرف ایستاده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان می ترسند گفتمان انقلاب اسلامی مورد پذیرش افکار عمومی قرار بگیرد و طومار مستکبران را در هم بپیچد.

سردار شریف با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایران هراسی، تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که ۴۵ سال گذشته زیر ذره بین دشمن و در صدر اخبار جهان قرار دارد و دشمنان تلاش می کنند کاستی های آن را برجسته و داشته هایش را کمرنگ جلوه دهند اما خورشید هرگز پشت ابر نمی ماند.

وی همچنین با اشاره به حمایت ها و پشتیبانی های ملت ایران از فلسطین، گفت: ایرانیان در ۴۵ سال گذشته با تاسی از امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب فریاد می زدند که اسراییل نژاد پرست و حکام این رژیم فاسد و وحشی یوده و به هیچیک از اصول و قواعد اداره جوامع بشری پایبند نستند.

سردار شریف افزود: بیش از چهار دهه این ملت در روز جهانی قدس، این مطالب را فریاد زده و کلید واژه ثابت سخنان رهبر انقلاب، موضوع اول بودن مساله فلسطین بوده است و اینک بعد از ۴۵ سال افکار عمومی جهان به ماهیت رژیم صهیونستی و درستی نگاه و چشم اندازی که امام راحل ترسیم و رهبری آن را ادامه دادند پی بردند.

وی خاطر نشان کرد: نامه سر تا پا حکمت آموز امام راحل به «گورباچف» هیچگاه فراموش نمی شود و امروز نامه حکمت آموز رهبری معظم انقلاب به دانشجویان و اساتید آمریکا را شاهدیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این کشور که بر پایه های نداشته گذشته استوار شد، اما امروز به کشوری دارای منزلت، مقام و الهام بخش در جهان تبدیل شده است.

سردار شریف با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی طوفان القصی را آفرید،یادآوری کرد: برخی دولتمردان معتقد بودند که حتی در صورت اتحاد همه کشورها نمی توانند در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند اما این رژیم در جنگ ۳۳ روزه ضربه سختی از شیعیان لبنان خورد و سپس عملیات طوفان القصی آنها را در همخ کوبید.

وی تاکید کرد: ارزش این عملیات و فرو ریختن هیمنه صهیونیست ها در صورت آگاهی از پشتوانه این رژیم بهتر آشکار می شود چرا که سال های سال اینگونه در افکار جهان جا افتاده بود که اسرائیل دارای دژی مستحکم است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به طور حتم اگر راهبرد امام راحل در نام گذاری روزی تحت عنوان روز جهانی قدس و تدابیر رهبری فرزانه انقلاب نبود امروز موضوع فلسطین به طور کامل فراموش می شد اما امروز مبارزه با صهیونیسم نقل محافل جهان است.

سردار شریف اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و اربابان آنها خود را انسان های متمدن و مبادی رعایت حقوق بشر نشان می دادند اما در هشت ماه گذشته جهانیان دیدند که رژیم غاصب مدارس، پناهگاه ها، بیمارستان ها و شهر بدون یک پدافند را بمباران می کنند هر چند این حرکات مذبوحانه دستاوردی هم برای آنها نداشته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal