آخرین اخبار

13. خرداد 1403 - 23:47   |   کد مطلب: 47900
رئیس‌ اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت وصیتنامه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگزار انقلاب اسلامی در اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال مهدی مرادیان‌تمجید، رئیس‌ اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد، اظهار کرد: مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت وصیتنامه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران در راستای آشنایی با اندیشه‌های ایشان در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی از ۱۴ تا ۳۱ خردادماه مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند، گفت: برای دریافت PDF این کتاب و شرکت در مسابقه می‌توانند به آیدی @shahidrajaee_pl در پیام‌رسان ایتا پیام دهند، به نفرات برتر جوایزی از طرف این مرکز داده می‌شود.

مرادیان‌تمجید در ادامه با بیان اینکه مراسمات ارتحال امام خمینی(ره) با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه عکس و کتاب امام راحل، برگزاری نشست بررسی و معرفی کتاب با موضوع سیره، شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) از برنامه‎های این ایام است.

رئیس‌ اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد ادامه داد: قصه‌گویی از خاطرات امام راحل با استفاده از کتاب «آسمان پر ستاره» برای کودکان و نوجوانان از برنامه‌های این مرکز در این ایام است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal