آخرین اخبار

15. خرداد 1403 - 16:12   |   کد مطلب: 47905
در پی اظهارات امام جمعه اسدآباد در خصوص مشکلات آن شهرستان و نیز سفرهای شهرستانی استاندار اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه هفته اخیر در ممسجد جامع این شهر خطاب به استاندار همدان گلایه و انتقاداتی را در زمینه‌های مختلف از جمله بی‌توجهی به مسکن ملی، صنایع و مطالبات شهرستان داشت.

 

در این زمینه روابط عمومی استانداری همدان جوابیه‌ای را در 15 خرداد صادر کرده که در متن آن آمده است:

 

 

ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهید جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان که ضایعه و ثلمه‌ای بود که به راحتی قابل جبران نیست و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای فرمودند: «یکی از بهترین‌ها زیر این آسمان را از دست دادیم»، در پاسخ به سخنان امام جمعه محترم اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه 11 خردادماه نکاتی ذکر می‌گردد. البته جای این گلایه باقی است در زمانی که تنها 10 روز از شهادت رئیس جمهور می‌گذرد و دولت در فقدان این عزیز در حال رتق و فتق امور است و یکپارچگی و وحدت به دهها دلیل مبرهن و واضح نیاز امروز جامعه است، آیا هجمه به خدمات دولت در خطبه نماز جمعه توسط خطیب جمعه که باید مظهر و نماد بصیرت باشد صحیح است؟!

نکات زیاد است ولی ما نیز به روش و مشی رئیس جمهور شهید اقتدا نموده و از خیل بی‌مهری‌ها کریمانه عبور می‌کنیم.

1. در خصوص نهضت ملی مسکن در شهرستان اسدآباد به استحضار مردم خوب و عزیز این شهرستان می‌رساند که این طرح در ۳۸ جلسه شورای تأمین مسکن استان در سال ۱۴۰۲ و ۱۱ جلسه شورای تأمین مسکن استان در سال ۱۴۰۳ تاکنون مطرح و پیگیری شده است و بیش از ۵ جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان اسدآباد با حدود ۱۸ مورد بازدید و پیگیری مشکلات میدانی توسط متولیان امر صورت پذیرفته است.

۲. در سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شد و به دلیل فقدان زمین با کاربری مسکونی در اختیار دولت در شهرستان اسدآباد و بسیاری از شهرهای استان، ثبت نام متقاضیان در سامانه وزارت راه و شهرسازی امکان‌پذیر نبود که با پیگیری مسئولان استانی، امکان ثبت‌نام برای اهالی محترم شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز در سامانه نهضت ملی مسکن فراهم گردید.

۳. به منظور تعریف پروژه برای افراد ثبت‌نامی و با عنایت به محدودیت‌های طبیعی الحاق به محدوده اراضی، اقدامات و تلاش‌های لازم جهت تأمین زمین توسط اداره‌کل راه و شهرسازی و پیگیری‌ها و مساعدت‌های مستمر جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد استاندار محترم همدان از طرق مختلف به شرح ذیل صورت گرفت:

الف) الحاق ۱۴ هکتار اراضی دولتی با کاربری مسکونی در طرح جامع شهرستان در منطقه بالادست شهرک سیداحمد خمینی( ره) که طرح تفکیکی آن تهیه و در کمیسیون ماده ۵ استان مصوب گردید. این اراضی جهت اختصاص به تعاونی مسکن فرهنگیان برای حل مشکل حدود ۶۲۰ نفر اعضای این تعاونی که از حدود ۱۲ سال قبل مبالغی به حساب تعاونی مسکن واریز کرده بودند اختصاص یافت و پس از سال‌ها پیگیری و تشکیل جلسات متعدد در سنوات قبل، در نهایت سال گذشته و پس از ۱۲ سال طرح مصوب گردید و اقدامات لازم جهت واگذاری به اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان صورت پذیرفت و همچنین علی‌رغم وجود مشکل قانونی شرکت تعاونی جهت مشارکت در طرح نهضت ملی، اداره‌کل راه و شهرسازی با طرح موضوع در شورای مسکن و دستور مؤکد استاندار محترم و پیگیری‌های معاونت عمرانی استانداری و برگزاری جلسات متعدد با اداره‌کل تعاون، در نهایت مجوز فعالیت این تعاونی نیز صادر شد و مشکل اعضای تعاونی مسکن مذکور در سال جاری پس از سال‌ها مرتفع گردید و تعاونی در حال تکمیل اطلاعات و اسامی نهایی ۶۰۰ نفر متقاضی واجد شرایط در سامانه نهضت ملی مسکن می‌باشد.

همچنین در جهت تسهیل امور با توجه به ابهاماتی در ژئوتکنیك بررسی خاک محل مورد نظر نسبت به انجام قرارداد با آزمایشگاه مکانیك خاک جهت آزمایشات لازم اقدام شد که در نهایت نتیجه آزمایشات جهت رعایت ضوابط ساخت‌وساز با توجه به نتایج آزمایش به شرکت تعاونی ارسال گردیده است. ب) تأمین اراضی از طریق توافق با مالکین اراضی خارج محدوده و مجاور بیمارستان قائم (عج) به مساحت حدود ۱۴.۵ هکتار جهت الحاق به محدوده شهر انجام شده که توافق با مالکین و تهیه نقشه‌ها و انتقال اسناد مالکین به نام دولت و تهیه طرح کاربری توسط مشاور اداره‌کل راه و شهرسازی صورت پذیرفته و در کارگروه امور زیربنایی و کمسیون ماده پنج استان نیز مصوب گردیده است.

این اراضی در یکی از نقاط خوب شهرستان با چشم‌انداز مناسب قرار دارد که عملیات آماده‌سازی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا می‌باشد و پیامك واریز وجه برای ۱۰۸۰ نفر از واجدین شرایط ارسال شده و تعداد ۵۲۳ متقاضی که دارای آورده مؤثر طبق پیامك اعلامی بوده‌اند گروه‌بندی و تخصیص پروژه شده‌اند ولی متأسفانه علی‌رغم ارسال دو پیامک و به دلیل عدم واریز آورده، امکان گروه‌بندی و تخصیص زمین و انعقاد قرارداد اجاره عرصه با متقاضیان باقی‌مانده وجود ندارد. لازم به ذکر است منطقه مذکور در طرح جامع شهر اسدآباد نیز به عنوان پیشنهاد مطرح و جهت تصویب نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال گردیده است.

ج) در شهر آجین اراضی منابع طبیعی به مساحت حدود ۳ هکتار در داخل محدوده شهر با کاربری مسکونی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و طرح تفکیکی آن در کمیته‌های مربوطه مصوب گردیده است. عملیات اجرایی این پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و پیامك واریز وجه اولیه برای متقاضیان ارسال گردیده و زمین تحویل واجدین شرایط شده است.

د) در شهر پالیز با عنایت به فقدان اراضی ملی در این شهر، مقرر شده از اراضی متعلق به بنیاد مسکن در این شهر جهت طرح نهضت ملی مسکن استفاده شود و این اراضی با اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی تهاتر شود. در این شهر نیز مشکل تأمین زمین ثبت‌نام کنندگان به صورت کامل مرتفع گردیده و نهایی شده است.

ه) در خصوص استفاده از اراضی ملی جهت ایجاد شهرک در خارج از محدوده شهر، دو قطعه مرتع با مساحت‌های حدود ۲۵ و ۷۰ هکتار از اراضی مجاور روستای بادخوره جهت ایجاد شهرک در نظر گرفته شده است و اقدامات تحویل زمین از منابع طبیعی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است که می‌تواند ظرفیت مناسبی را در زمینه تأمین زمین مسکونی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت شهرستان ایجاد نماید.

و) حدود ۱۸ هکتار اراضی موسوم به اشترجین و حدود ۱۲ هکتار اراضی مجاور شهرک خزایی از اراضی تحت مالکیت اداره‌کل راه و شهرسازی و دارای سند مالکیت در تصرف اهالی روستای اشترجین و . . . می‌باشد و چندین نوبت مکاتبه و جلساتی با فرمانداری ، شورای تأمین شهرستان و شورای حفظ حقوق بیت‌المال صورت گرفته که اقدام قانونی لازم جهت رفع تصرف این اراضی می‌تواند ظرفیت مناسبی را جهت تأمین زمین در شهرستان ایجاد نماید.

ز) توافق با مالکین داخل محدوده شهری به مساحت حدود ۳۳ هکتار انجام شده که نقشه‌برداری این اراضی و توافق‌نامه‌ها و قرارداد آنها تنظیم و آماده امضاء می‌باشد.

مالکین خواهان تضمین برای سهم مناسب کاربری مسکونی و حداقل کاربری عمومی هستند که طرح اولیه تفکیکی این زمین‌ها توسط مشاور تهیه شده است.

به دلیل وجود کنارگذر شهرستان، رودخانه، قنات، منبع آب و گاراژ ماشین‌آلات سنگین در مجاورت این اراضی و لزوم حفظ حریم‌های آن، سهم کاربری مسکونی در طرح اولیه پایین است که مالکین سهم مسکونی را کم می‌دانند و درخواست سهم مسکونی بیشتری دارند.

در نهایت با عنایت به موارد ذکرشده و عدم مالکیت دولت در اراضی مرغوب شهری در شرایطی که شهرستان اسدآباد در زمان ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن به میزان متقاضیان تأیید نهایی فاقد زمین مسکونی بوده و با توجه به موانع طبیعی باغات و کوه جهت توسعه شهر و همچنین کثرت ثبت‌نام متقاضیان مسکن در شهرستان نسبت به مابقی شهرهای استان، با حمایت و مساعدت و پیگیری استاندار محترم از تمامی دستگاه‌های دخیل در موضوع مسکن و تلاش و پیگیری همکاران اداره‌کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان صورت پذیرفته است.

اما در خصوص انتقادات به موضوع تعطیلی شرکت‌های شایان صنعت و کیهان صنعت و معدن ژئوشیمی نیز موارد زیر معروض می‌گردد:

الف) محدوده‌های معدنی ژئوشیمی و محمدآباد:

با توجه به اینکه در دهه 90 پهنه‌های اکتشافی بر روی نقشه‌های استان درج گردیده و چندین سال به عنوان مساله‌ای معطل مانده بوده، بر این اساس پهنه‌های اسدآباد 1 و 2 و همچنین پهنه همدان بر روی نقشه شهرستان‌های همدان و اسدآباد قرار گرفته و ثبت و یا واگذاری هیچگونه محدوده‌ای در زیر این محدوده‌ها امکان‌پذیر نبوده است.

همچنین پس از اتمام مهلت پهنه‌های ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال 1401 مجدداً پهنه سه جانبه‌ای بر روی 80 درصد مساحت استان درج گردید که منطقه مذکور را نیز در بر گرفته بود و امکان هیچگونه ثبت یا واگذاری محدوده‌ای به هر شیوه‌ای وجود نداشت. لذا نظر به توضیحات فوق‌الذکر و با عنایت به آرای شورای عالی معادن و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها امکان واگذاری محدوده‌های مذکور از طریق مزایده میسر نبوده و مانند بسیاری از اقدامات همچون احیای واحدهای تولیدی راکد و راه‌اندازی واحدهای تولیدی بزرگ با تدابیر و راهگشایی‌های دولت مردمی این موضوع در دستور کار ویژه اداره‌کل صمت استان قرار گرفت و با اهتمام ویژه بعد از پیگیری‌های مجدانه و متعدد کارشناسی در این اداره‌کل و وزارت صمت، این مسئله تعیین تکلیف گردید و امکان ثبت و واگذاری محدوده‌ها امکان‌پذیر و با عنایت به حدنگاری انجام شده محدوده ژئوشیمی در پهنه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو ) قرار گرفت.

در خصوص معدن محمدآباد نیز بعد از طی مرحله پایانی و با توجه به مصوبات شورای معادن استان، مقرر گردید با عنایت به قرارگیری بخشی از محدوده مذکور در منطقه حفاظت شده آلموبلاغ، موضوع در کمیته کارشناسی شورای معادن استان بررسی و نتایج حاصل جهت تصمیم‌گیری در جلسات بعدی شورای معادن و با توجه صرفه و صلاح دولت از طریق مزایده واگذار گردد.

شایان ذکر است اولاً واگذاری معادن صرفاً طبق ماده ۱۰ قانون معادن از طریق مزایده عمومی امکان‌پذیر می‌باشد و هرگونه واگذاری مانند ترک تشریفات یا مزایده محدود صراحتاً خلاف قانون است و ثانیاً استان‌های موفق در حوزه معادن مانند کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی و... از ظرفیت سازمان ایمیدرو استفاده نموده و موجب توسعه اقتصادی و رفاهی آن مناطق شده‌اند.

ب) واحدهای تولیدی کنسانتره شهرستان اسدآباد: شرکت‌های شایان‌صنعت و کیهان‌صنعت با علم و آگاهی کتبی و شفاهی مبنی بر نداشتن معدن جهت تأمین مواد اولیه و صرفاً با خرید مواد اولیه از معادن موجود در کشور (که این موضوع در جواز تأسیس آنها نیز درج گردیده است)، اقدام به احداث واحد فرآوری نموده‌اند و دولت نیز هیچگونه تعهدی در خصوص تأمین مواد اولیه برای شرکت‌های مذکور ندارد و طبق دستورالعمل صادره جدید هم هر واحدی که محل تأمین مواد اولیه را ارائه نماید، امکان احداث و صدور جواز تأسیس خواهد داشت. البته به گواه مالکین محترم این واحدها، جناب آقای دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار محترم همدان مجدانه در پی رفع مشکل آنها و تأمین خوراک مورد نیازشان بوده و جلسات متعددی نیز با حضور شخص استاندار محترم جهت رفع مشکل برگزار و پیشنهاداتی نیز به مالکین ارائه شده است. در پایان خاطرنشان می گردد دولت از هرگونه انتقاد سازنده استقبال می‌کند و آماده پاسخگویی و تبیین مسائل خواهد بود و تمام سعی و تلاش مسئولین بر رعایت صرفه و صلاح مردم قرار دارد و وجهه همت این دولت از ابتدا بر مبارزه با رانت‌خواری و ویژه‌خواری بوده و هست. در خصوص سفرهای شهرستانی جناب آقای دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار محترم همدان نیز موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی و استحضار مردم شریف استان به ویژه مردم فهیم شهرستان اسدآباد ارائه می‌گردد:

الف) استاندار محترم همدان در طول دوران مسئولیت در استان، به تأسی از شهید جمهور حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، بارها و بارها در شهرستانها و روستاهای مختلف استان حضور یافته و پیگیر حل مشکلات مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین بوده‌اند که به عنوان نمونه در یک سال و نیم گذشته، به‌غیر از سفرهای غیررسمی، فقط ۱۱ سفر رسمی به شرح ذیل به شهرستان اسدآباد داشته‌اند:

۱. سفر به شهرستان اسدآباد و برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رئیس‌ محترم جمهور و بازدید از پروژه کنارگذر غربی شهر اسدآباد در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱

۲. بازدید از گردنه اسدآباد در تاریخ ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱

۳. سفر به شهرستان اسدآباد به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر (بازدید از دستاوردهای اشتغال خانگی بانوان محله سیداحمد شهر اسدآباد، افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، افتتاح کارخانه کنسانتره آهن شایان صنعت کانسار، افتتاح ۳۵ واحد مسکونی معلولین و کلنگ‌زنی احداث ۳۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر آجین) در تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱

۴. سفر به همراه وزیر محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان اسدآباد (شرکت در همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی و افتتاح دفتر بنیاد سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی) در تاریخ ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱

۵. سفر به شهرستان اسدآباد و حضور در مسجد جامع شهر اسدآباد (شرکت در مجلس ترحیم مادر شهیدان رستمی) در تاریخ ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۲

۶. سفر به شهرستان اسدآباد (دیدار با خانواده شهیدان عبدی‌کوند در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان، افتتاح استخر سرپوشیده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بازدید از پروژه عمرانی پل کنارگذر جاده اسدآباد، بازدید از سالن ورزشی شهر پالیز، حضور در مسجد جامع جنت‌آباد شهر پالیز و دیدار و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم شریف این شهر) در تاریخ ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲

۷. سفر به شهرستان اسدآباد به همراه معاون محترم وزیر راه و شهرسازی (بازدید از پروژه کنارگذر اسدآباد) در تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲

۸. سفر به شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته‌ی دولت (افتتاح واحد پرورش شترمرغ، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اسدآباد، بهره‌برداری از طرح هادی و بهسازی روستا و بهره‌برداری از واحدهای مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن در روستای آهوتپه و دیدار و گفت‌وگو با مردم شریف این روستا) در تاریخ ۳ شهریورماه ۱۴۰۲

۹. سفر به شهرستان اسدآباد (حضور بر مزار شهید گمنام، افتتاح دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دختران اسدآباد ) در تاریخ ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲

۱۰. سفر به شهرستان اسدآباد به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر (افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری گردنه اسدآباد، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه بهورزی و آزمایشگاه مرکز بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی اسدآباد، افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه سوخت اختصاصی کاج، افتتاح واحد صنایع تبدیلی تولید شیره‌ خرما و دیگر محصولات باغی، افتتاح واحد تولیدی بره‌ی پرواری، بهره‌برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن روستایی و بهسازی و آسفالت معابر و تحویل واحد مسکن روستایی در روستای وندرآباد) در تاریخ 15 بهمن‌ماه 1402

۱۱. سفر به شهرستان اسدآباد به همراه دکتر غلامعلی حداد‌عادل مشاور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و شرکت در چهارمین همایش ملی بیداری و احیای تمدن اسلامی و بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲

ب) جناب آقای دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار محترم همدان علاوه بر سفرهای شهرستانی به صورت مستمر جلسات متعددی برای بررسی مسائل و رفع مشکلات شهرستانهای مختلف استان داشتند که به عنوان نمونه به برخی از این جلسات اشاره می‌شود؛

۱. جلسه با مسئولان محلی شهرهای مریانج و اسدآباد با موضوع تأمین زمین نهضت ملی مسکن در تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱

۲. جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، بهار و اسدآباد در تاریخ ۷ خردادماه ۱۴۰۲

۳. جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، رزن، اسدآباد و بهار در تاریخ 18 خردادماه ۱۴۰۲

۴. جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و اسدآباد در تاریخ 6 تیرماه ۱۴۰۲

۵. جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار و درگزین در تاریخ ۳ مردادماه ۱۴۰۲

۶. جلسه کارگروه ویژه پیگیری فعالیت‌های حوزه تولیدی و زیربنایی استان با موضوع اختصاصی بهار و کبودراهنگ و اسدآباد با حضور نمایندگان محترم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲۷. نشست بررسی مشکلات بیمارستان قائم(عج) اسدآباد در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲

۸. جلسه‌ هیأت‌امنای بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در استان در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲

۹. جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن، درگزین در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲

۱۰ جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲

۱۱. جلسه شورای تأمین مسکن استان با موضوع اختصاصی شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین در تاریخ 15 اسفندماه ۱۴۰۲

در پایان فرصت را مغتنم شمرده و سپاس خود را به ساحت مردم خوب، فهیم، بصیر، همیشه در صحنه و ولایتمدار استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان بابت همراهی و همدلی با نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دولت مردمی و خدمتگزار شهیدآیت‌الله دکتر رئیسی تقدیم می‌دارد و از همگان درخواست می‌گردد با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و برگزیدن رئیس جمهوری در تراز و نصاب شهید جمهور و فقید، بار دیگر به وظیفه انقلابی و ایرانی خود جامه عمل بپوشانند.

ضمناً از تمامی افراد، گروه‌ها و اصحاب محترم رسانه و مطبوعات درخواست دارد؛ از اظهار نظر در خصوص مسائل مختلف بدون تحقیق، اجتناب نمایند تا در پیشگاه عدل الهی و وجدان خود آسوده‌خاطر باشند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal