آخرین اخبار

19. خرداد 1403 - 7:09   |   کد مطلب: 47927
بخشدار پیرسلمان اسدآباد خبر داد:
انجام اقدامات دولت شهید رئیسی در روستای بیتروان
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه‌ آبرسانی، مخابراتی، کشاورزی در روستای بیتروان، گفت: با اجرای طرح تعویض شبکه آبرسانی در این روستا ۳۵۰ خانوار از نعمت آب سالم برخوردار می‌شوند.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از طرح ارتقاء تلفن همراه در روستای بیتروان بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح در ابتدای سال‌جاری اجرا و  آنتن‌دهی از ۲G به ۴G به شعاع ۲۰ کیلومتر رسیده است.

 

وی افزود: برای اجرای طرح ارتقاء آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای بیتروان اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف شده که هم اکنون این طرح قابل افتتاح است.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد همچنین از لایروبی و مرمت قنات کشاورزی و جدولگذاری، زیرسازی، تسطیح و آسفالت ریزی معابر در روستای بیتروان خبر داد و افزود: این امر نیز به متراژ دو هزار و ۹۰۰ مترمربع با ۳۵۹ تن آسفالت انجام پذیرفت.

 

وی با اشاره به روند انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح بخش پیرسلمان، گفت: با پیگیری‌ها و همت مسئولان در دولت سیزدهم، با استفاده از ظرفیت پیمانکار و غیر بومی منطقه عملیات اجرایی نوسازی شبکه فرسوده توزیع آب شرب به طول ۴ و نیم کیلومتر در روستای بیتروان اجرا شد.

 

فیروزبخت خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه نیز اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 وی اذعان کرد: با اجرای طرح تعویض شبکه آبرسانی شرب روستای بیتروان جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر از این نعمت الهی برخوردار می‌شوند.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد یادآور شد: این طرح آبرسانی به روستای بیتروان در دهه فجر کلنگ‌زنی و درحال انجام است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal