آخرین اخبار

22. خرداد 1403 - 6:37   |   کد مطلب: 47944
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد از ورود خود به مطالبات مردمی در حوزه ورزشی خبر داد و گفت: برای بازسازی و قابل استفاده کردن زمین چمن ورزشگاه آزادی در راستای حقوق عامه مردم، ضرب‌الاجلی تعیین شد.

 امید کاویار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به مشکلات حوزه ورزشی شهرستان اسدآباد، گفت: این شهرستان دارای هفت تیم فوتبال است که ورزشکاران این رشته از شهریورماه سال ۱۴۰۰ به دلیل نبود زمین چمن مناسب مجبور بودند به خارج از شهرستان مراجعه کنند.
 

 

وی افزود: در حال حاضر زمین چمن بازسازی و قابل استفاده شده است که در بررسی میدانی از این ورزشگاه شاهد مشکلاتی دیگری نواقص نیمکت‌ها و آب سردکُن بودیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد تا‌کید کرد: براساس بازدید میدانی از این ورزشگاه، بنا شد مسئولان اداره ورزش به صورت ضرب‌الاجل تا دهم تیرماه امسال مشکلات آن را مرتفع کنند.

 

وی همچنین افزود: بنا به قول مساعد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در کنار رفع مشکلات زمین چمن، قرار شد زمین پیست کنار چمن نیز برای بازسازی پیگیری و بودجه لازم را از استان برای آن تامین شود.

 

 کاویار یادآور شد: شهردار شهر اسدآباد نیز  برای جمع‌آوری علف‌های هرز اطراف ورزشگاه و مسطح کرددن راه‌های داخل ورزشگاه با یک دستگاه گریدر قول مساعد داد.
شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های پر از مطالبه در حوزه ورزشی استان همدان است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal