آخرین اخبار

22. خرداد 1403 - 6:49   |   کد مطلب: 47947
طرح راهدارخانه جدید گردنه پرتردد اسدآباد آماده شده و ساخت این راهدارخانه به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ساخت راهدارخانه جدید در گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: سالانه حدود پنج میلیون مسافر از این جاده تردد می‌کنند و ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی این جاده را برای تردد انتخاب می‌کنند.

مهرداد آهکی افزود: به همین منظور ساخت راهدارخانه جدید با تجهیزات به روز و امکانات رفاهی مناسب از اولویت‌های این اداره کل است که طرح مطالعاتی و تعیین محل آن انجام شده و با همکاری مسولان شهرستان در تلاشیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح به سرانجام برسد.

او همچنین با اشاره به اهمیت گردنه اسدآباد گفت: گردنه اسدآباد دومین گردنه طویل کشور است که به عنوان گذرگاه ارتباطی مرکز و غرب کشور شناخته می‌شود و اقدامات موثری در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه طرح تعریض گردنه اسدآباد هم در دست اجراست، گفت: طبق برآورد‌های اولیه اعتبار لازم برای تعریض گردنه اسدآباد بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با تامین اعتبار، این طرح امسال به نتیجه خواهد رسید.

مهرداد آهکی افزود: برای تسریع در روند اجرای عملیات تعریض گردنه اسدآباد از ظرفیت ماشین آلات راهداری هم استفاده می‌شود، چرا که گردنه اسدآباد مسیر عبوری ترافیک استان‌های غربی کشور و راه کربلا محسوب می‌شود. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal