آخرین اخبار

23. خرداد 1403 - 6:38   |   کد مطلب: 47950
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هر یک رأی ما معادلات دشمن را بر هم می‌زند‌، گفت: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده مسیری باشد که شهید رئیسی فراهم کرد و بتواند برای تمدن‌سازی گفتمان مهدوی به حرکت قطار انقلاب سرعت ببخشد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»؛ قرار گرفتن در آستانه ایام انتخابات را مبارک دانست و گفت: انتخابات یک موهبت خدای تعالی و نعمت الهی است که به دستان امام راحل به ما ارزانی شد، بلاشک همین جمهوریت و اینکه مردم برای نسل آینده و سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند، یک نعمت است لذا باید آن را باید قدر بدانیم.
 

 

وی به دلایل ضرورت شرکت در انتخابات اشاره کرد و تاکید کرد: اولاً اینکه نعمتی چون انتخابات که بزرگ و محبت الهی است و بیگانگان در آن دخالتی ندارند را باید شکر کنیم و از طرفی دیگر خون‌های زیادی برای موهبت ریخته شده تا با دستان امام راحل به نسل رسیده است.   
 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد تأکید کرد: باید شکرگزار این نعمت الهی بود که خداوند به ما ارزانی داشته است‌.
 

 

وی بااشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند: انتخابات واجب شرعی، قانونی، سیاسی و اخلاقی است‌.
 

 

 حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی با بیان اینکه همه مراجع شرکت در انتخابات را واجب شرعی می‌دانند، افزود:  خون‌ها برای این انتخابات ریخته شده و اخلاق حکم می‌کند ما در آن شرکت کنیم چرا که یک رای ما معادلات دشمن را بر هم می‌زند‌.

 

وی با بیان اینکه اگر مردم حضور ضعیف‌تری داشته باشند، دشمن بر فشارهای اقتصادی پررنگ و تحریم‌ها بیشتر خواهد شد و دشمن جریحه‌دارتر است ولی اگر حضور مردم پررنگ باشد کمااینکه تا کنون هم همینطور بوده، دشمن معادلاتش به هم می‌ریزد.
 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد تا‌کید کرد: قانون اساسی این حق را به ما و شما مردم می‌دهد که به قانون عمل کنیم.
 

 

وی خاطرنشان کرد: از همه مهم‌تر یک رای من دلگرمی، دلخوشی و خوشحالی امام خامنه‌ای به عنوان نائب امام زمان(عج) و ولی‌امر مسلمین، جانشین حجت‌ خدا بر زمین می‌شود که این کم نعمتی نیست.
 

 

 حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی یادآور شد: مردم اگاه، بصیر و انقلابی ما به ضرورت و اهمیت انتخابات واقف‌اند و پی‌ برده‌اند.

 

وی به شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از دیدگاه رهبری پرداخت و گفت:  یک رئیس جمهور در حکومت اسلامی باید به دین عمل کند و بهتر و جلوتر از همه باشد.
 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مقدمه حکومت کبری امام زمانی، حکومت اسلامی است، افزود: کسی می‌تواند به قطار انقلاب سرعت ببخشد که نه تنها به دین عمل کند بلکه بهتر و جلوتر عمل کند.
 

 

وی دیگر شاخصه انتخاب رئیس جمهور اینده را کسی دانست که برای استقلال کشور و عدم وابستگی تلاش بیشتری داشته باشد و حل تمام مشکلات کشور را به خارج دامن نزند و خود و ملت را خار و ذلیل دیپلماسی التماسی نکند.
 

 

 حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی بااشاره به دستاوردهای دولت شهید رئیسی در عرصه سیاسی، اجتماعی، سیاسی، گفت: کار با دست و خزانه خالی هنر می‌خواهد که شهید رئیسی از پس آن برآمد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که منشا فساد را بشناسد و با آن مبارزه کند، افزود: او باید عقیده قلبی داشته باشد، اگر حکومت اسلامی عدالت حاکم باشد باید با تبعیض و فساد مبارزه کند.
 

 

وی خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند سکاندار این قوه مجریه باشد که به این اعتقاد داشته باشد فساد مانع برقراری عدالت است.
 

 

 حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی بی‌توجهی به منافع شخصی و حزبی را از دیگر شاخصه‌های نامزد اصلح خواند و افزود: همه منافع باید فدای منافع ملی شود و متاسفانه این دیدگاه را در دولت دوازدهم ندیدیم.

 

وی گفت: قطعاً مردم با شور و شعور در انتخابات مشارکت خواهند داشت و با انتخاب نامزد اصلح لبخندی را بر لبان امام خامنه‌ای می‌نشانند و مسیری که شهید رئیسی فراهم کرده را طی می‌کند و برای تمدن سازی به حرکت قطار انقلاب سرعت می‌بخشد.
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal