آخرین اخبار

24. خرداد 1403 - 6:55   |   کد مطلب: 47962
حجت‌الاسلام موحدی به مسئله خرید محصول از چغندرکاران اسدآباد و متضرر شدن مردم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از حوزه حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام‌جمعه شهرستان اسدآباد استان همدان با موضوع مطالبات چغندرکاران اسدآباد، با بیان این که بنیاد علوی برای انتخاب نمایندگان خود در شهرستان اسدآباد با امام جمعه مشورت نمی‌کند، گفت: در انتخاب نیرو دقت لازم را ندارند؛ در اسدآباد نیرویی را انتخاب کرده بودند که حاشیه ساز شد؛ سپس به جای وی فرد دیگری که همکارش بود را جایگزین کردند.

امام جمعه اسدآباد از تذکرات مکرر به این بنیاد مبنی بر اینکه فرد مذکور صلاحیت لازم برای انجام این کار را ندارد، ابراز داشت: تعلل کردند و به تذکراتی که داده شد اهمیت ندادند؛ فردی که انتخاب شده بود، شرکت خرید محصولات کشاورزی دارد که در قالب آن چغندر کشاورزان را خرید؛ پول عده‌ای را داده و پول عده زیادی هم مانده است.

وی تصریح کرد: کشاورزان مدعی تقلب در تعیین عیار محصولی هستند که به این فرد واگذار کرده‌اند؛ این فرد از نمایندگی بنیاد علوی سوء استفاده کرده است.

حجت‌الاسلام موحدی تعیین تکلیف نشدن کشاورزان چغندر گفت: جلسات متعددی تشکیل دادیم، فرد مذکور ملزم و متعهد به پرداخت طلب این کشاورزان شده است که باز هم این مبلغ را پرداخت نمی‌کند.

امام جمعه اسدآباد از پیگیری‌های مکرر خود از فرد مذکور از در دستگاه قضایی و فرمانداری همدان اظهار داشت: روند قضایی زمان‌بر است و وقتی پول کشاورز دیر برسد مشکل جدی پیدا می‌کند؛ بنابراین توقع داریم که رسانه‌ها این مشکل را انعکاس دهند تا هر چه سریعتر حل شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal