آخرین اخبار

27. خرداد 1403 - 7:42   |   کد مطلب: 47968
از ابتدای سال جاری تا کنون صورت پذیرفت؛
خط کشی بیش از 500 کیلومتر از راههای استان همدان
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از خط کشی بیش از 500 کیلومتر راههای ارتباطی استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مهرداد آهکی  گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده ای در مسیرهای پُر تردد از ابتدای سال جاری تا کنون 530 کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است . و در تلاش هستیم تا قبل از شروع ایام اربعین حسینی (ع) افزون بر ۱ هزار کیلومتر دیگر از راههای استان همدان خط کشی شود.
وی تصریح کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح راههای شریانی،اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد، در حالی که هدفگذاری  برای سال 1402  کمتر از ۲ هزار کیلومتر بوده است.
آهکی اظهار داشت: اجرای خط کشی یکی از  سریعترین راههای ارتقاء ایمنی راههاست که نقش بسزایی را در کاهش حوادث جاده ای،منظم نمودن ترافیک،افزایش ایمنی و دید راننده در شب،تعیین کننده مرز جاده و حاشیه راه در شب و... ایفا می کندو  یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است  
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: هم اکنون ۲ اکیپ امانی مشغول خط کشی راههای استان هستند و ۲ اکیپ پیمانی نیز بزودی فعال خواهد شدکه امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز امسال نیز بتوانیم همچون سال گذشته بیش از تعهد و هدفگذاری سال در سطح محورهای ارتباطی استان خط کشی داشته باشیم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal