آخرین اخبار

26. خرداد 1403 - 11:35   |   کد مطلب: 47975
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد:
۲۵۸ مددجوی اسدآبادی با تسهیلات اشتغالزایی خودکفا شدند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد از خودکفایی ۲۵۷ مددجوی تحت پوشش این نهاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» به نقل از ایسنا ،جواد صدیقی  اظهار کرد: این تعداد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خودکفا و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج شده‌اند.

وی میزان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به مددجویان کمیته امداد این شهرستان را طی سال گذشته افزون‌بر ۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  برشمرد و تصریح کرد: پرداخت ۴۳۲  فقره تسهیلات توسط کمیته امداد برای  ۵۴۶ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان اسدآباد فرصت شغلی ایجاد کرده است.

صدیقی بابیان اینکه همچنین در این مدت ۱۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان از طریق کلاس‌های آموزشی فنی‌حرفه ‌ای  و مهارت آموزی موفق به ایجاد اشتغال برای خود شدند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان اسدآباد در سال گذشته رتبه اول استان را در زمینه ایجاد اشتغال به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به ۱۳۵۰ فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد اسدآباد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، یادآور شد: در سال گذشته حامیان خیرخواه افزون‌بر ۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پرداخت کرده‌اند.

صدیقی از فعالیت هشت مرکز نیکوکاری در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این مراکز با همیاری و همکاری مردم و خیرین تلاش می‌کنند نیازمندان ساکن در روستاها را شناسایی و بخشی از مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند ضمن اینکه  وجود مراکز نیکوکاری سبب شده روند زمانی رسیدگی به نیازهای اساسی فقرا و محرومان جامعه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مراکز نیکوکاری مکمل اقدامات کمیته امداد در مناطق و روستاهاست، گفت: تأسیس این مراکز در مناطق روستایی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در حوزه کمیته امداد به شمار می‌آید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآبادخاطر نشان کرد: در سال گذشته پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در قالب تسهیلات حمایتی به ۲۹۳ متقاضی مددجو در این شهرستان پرداخت شده‌ است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal