آخرین اخبار

29. خرداد 1403 - 10:23   |   کد مطلب: 47984
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت استقبال از سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی ضمن اشاره به نقش و تاثیر ۲ عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای گفت: از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم به هنگام خستگی و خواب آلودگی در طول سفر حتما استراحت کوتاهی در مجتمع های خدماتی رفاهی،پارکینگ های حاشیه راهها و... داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.
 
وی ادامه داد: عملیات جاری راهداری شامل: بهسازی و روکش آسفالت،خط کشی،شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی،تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی،نصب نیوجرسی،ایجاد خط نوشته در سطح راهها، آشکارسازی و اصلاح نقاط دارای تصادف،ترانشه برداری و... در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان در حال اجرا می باشد.
 
آهکی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، کار آشکار سازی تمام نقاط دارای تصادف در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال اند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در پایان گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی با جدیت بیشتری دنبال می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی این ناوگان با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal