آخرین اخبار

1. تير 1403 - 10:50   |   کد مطلب: 47992
مسئول روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور عنوان کرد:
شرکت صبانور پیشرو در انجام مسئولیت اجتماعی
مسئول روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اشاره به پیشرو بودن این شرکت در انجام مسئولیت اجتماعی، گفت: در راستای انجام این مسئولیت برای خرید تجهیزات در بیمارستان حضرت قائم(عج) ۱۰ میلیارد ریال کمک کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

محمد ستوده‌نیک در مراسم جشن عید غدیر که در پارک ملت اسدآباد برگزار شد، با بیان اینکه شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های سنگ آهن در غرب کشور است، گفت: این شرکت در استان‌های همدان و کردستان از مرحله استخراج، اکتشاف تا مرحله تولید سنگ آهن، کنسانتره و گندله فعالیت دارد.

وی یکی از اقدامات شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور را در کنار فعالیت تولیدی، انجام مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: ما در این راستای بازسازی، آموزشی و عمرانی به انجام مسئولیت اجتماعی پایبند بودیم و کمک‌هایی را به نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی داشتیم.

مسئول روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور میزبانی برپایی جشن غدیر را از سوی این شرکت صنعتی یکی از اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت خواند و گفت: در انجام این مسئولیت ۱۰ میلیارد ریال هم به بیمارستان حضرت قائم(عج) کمک شده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal