آخرین اخبار

3. تير 1403 - 8:54   |   کد مطلب: 48005
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در ساخت ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی استان همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده ای استان همدان، مهرداد آهکی افزود: بر اساس تفاهم نامه امضا شده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با استانداری همدان، این قرارگاه در ساخت ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی و ۵۰۰ کیلومتر روکش راه روستایی به استان کمک رسانی می‌کند.  
 
 
او تأکید کرد: در نخستین قرارداد این تفاهم نامه مصوب شد ساخت ۳۵ کیلومتر و روکش ۵۰ کیلومتر راه روستایی استان در دستور کار قرار گیرد.
 
 
مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: در نخستین قرارداد مبلغ ۱۵۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که قرار است راه‌های روستایی استان در مدت یک سال بهسازی شوند.  
 
 
آهکی، توسعه و آبادانی روستا‌ها را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است ساخت و روکش کل راه‌های در نظر گرفته شده در مدت ۳ سال به اتمام برسد.
 
 
او افزود: محور قباق تپه به ایده لو، احمدآباد به داریاب، انجلاس و آب هندو به برکات آباد از جمله روستا‌های در نظر گرفته شده برای این طرح هستند.
 
 
در استان همدان ۳ هزار و ۳۶۳ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که با اجرای این تفاهم نامه همه راه‌های روستایی استان ساخته می‌شوند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal