آخرین اخبار

4. تير 1403 - 8:33   |   کد مطلب: 48011
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از استقرار بیش از ۱۰ موکب در مسیر جشن خیابانی غدیر در اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایکنا حجت‌الاسلام علی‌اصغر طالبی اظهار کرد: همزمان با مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر استان، جشن خیابانی تحت همین نام ۵ تیرماه همزمان با عید غدیر در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مهمانی به طول یک کیلومتر از میدان غدیر به سمت خیابان ۱۵ خرداد منتهی به پارک ملت ادامه دارد و در طول مسیر موکب‌ها از مردم  پذیرایی می‌کنند.

طالبی با بیان اینکه در طول مسیر ۴ ایستگاه صلواتی و در محل برگزاری جشن نیز ۵ ایستگاه صلواتی مستقر هستند، گفت: این ایستگاه‌ها خدماتی مانند پذیرایی، بازی و سرگرمی برای کودکان و ارائه خدمات فرهنگی در خدمت مردم هستند.

وی بیان کرد: این فعالیت در راستای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشویق آحاد مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه ممکن است تا روز برگزاری جشن تعداد ایستگاه افزایش پیدا کند، گفت: حوزه علمیه برداران، هیئت امنای مسجد فاطمه زهرا(س)، هیئت رزمندگان واحد خواهران و اداره اوقاف و امور خیریه در برپایی این ۱۰ موکب مشارکت دارند.

طالبی گفت: خیرین، موکب‌داران، اصناف و بازاریان، هیئت‌های حسینی، هیئت‌های ورزشی، حوزه‌های علميه، مساجد، جوانان و نوجوانان، بانوان، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری، گروه‌های جهادی، تشکل‌های فعال، شورای محلات و ادارات و سازمان‌هایی که برای پذیرایی از میهمانان غدیر آمادگی دارند برای مشارکت در این جشن کیلومتری و هماهنگی می‌توانند با شماره  ۰۹۱۹۹۰۴۶۶۹۶ تماس بگیرند.
انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal