به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،
مهرداد آهکی افزود: این استان داری ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال بوده و ۱۲ مجتمع نیز در حال ساخت است.
او تاکید کرد: ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در محورهای روستایی و فرعی در دست استعلام است.
مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: این مجتمع ها با محوریت های گوناگون شامل رستوران، خدمات خودرویی، پارکینگ و... در حال احداث است.
آهکی با تاکید بر اینکه عمده هدفگذاری در محورهای شریانی و گردشگری است، افزود: خوشبختانه به لحاظ تعداد مجتمع ها در سطح کشور رتبه نهم را داریم.
این مسئول ادامه داد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر استراحت ۱۵ دقیقهای در ازای هر دو ساعت رانندگی، بهترین محل توقف و استراحت را مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی برشمرد و اظهار داشت: کاربران جادهای میتوانند با بهرهگیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمعها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامهریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.
مهرداد آهکی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و انجام سفر ایمن نظارتهای ویژه بر عملکرد مجتمعهای خدماتی رفاهی بین شهری در طول هفته اعمال میشود.
او اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ نوبت نظارت از حدود ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی با حضور کلیه ادارات مرتبط در سطح استان انجام شده است.
دیدگاه شما