آخرین اخبار

27. تير 1403 - 10:03   |   کد مطلب: 48127
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۸ میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای حفر دو چاه آب شرب در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر حفاری یکی از چاه‌ها در شهر پالیز تا عمق ۱۲۰ متری پیش رفته که تا ۱۵ روز آینده شاهد در مدار قرار گرفتن آن خواهیم بود.

اکبر رنجبرزاده در حاشیه بازدید از عملیات حفاری چاه آب شرب شهر پالیز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، گفت: برای حفر دو چاه آب شرب در شهرستان اسدآباد ۸ میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

 

وی با بیان اینکه با حفاری دو حلقه چاه ۱۸۰ متری در شهرستان می‌توانیم بخش قابل توجهی از کمبود آب شهر پالیز و روستای بادخوره را جبران کنیم، افزود: در حال حاضر یک حلقه چاه آب شرب در شهر پالیز تا عمق ۱۲۰ متری حفاری شده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط حفاری چاه‌ها به خوبی پیش می‌رود و در صورتی که مشکلی ایجاد نشود تا ۱۵ روز آینده شاهد در مدار قرار گرفتن این چاه آب خواهیم بود.

 

رنجبرزاده با اشاره به اینکه بعد از پایان حفاری در شهر پالیز، چاه جدید در کنار چاه شماره ۱۷ شهر اسدآباد حفاری خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان آبدهی هر کدام از این چاه‌ها بین ۲۵ تا ۳۰ لیتر بر ثانیه باشد.
انتهای خبر/ن
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal