آخرین اخبار

31. تير 1403 - 6:32   |   کد مطلب: 48148
فرماندار اسدآباد گفت: متأسفانه شهرداری اسدآباد در موضوع مناسب سازی تردد معلولان عملکرد قابل قبولی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسینعلی شرکایی در کمیته مناسب سازی این شهرستان افزود: در بحث مناسب سازی تردد معلولان در معابر شهری و دستگاه‌های اجرایی اقداماتی انجام شده است، اما رضایت بخش نیست.

او تأکید کرد: شهرداری اسدآباد در موضوع مناسب سازی عملکرد قابل قبولی ندارد و بیشترین مطالبه جامعه معلولان از شهرداری هاست و پیگیری اجرای مصوبات این کمیته از سوی اداره بهزیستی باید به جد انجام شود.

رئیس بهزیستی اسداباد هم با بیان اینکه تاکنون ۱۷۲۰ معلول شناسایی شده است، تصریح کرد: در قانون جامع حمایت از معلولان به موضوع مناسب‌سازی اماکن عمومی تأکید شده است و دستگاه‌های اجرایی در اجرای این قانون همکاری کنند که بتوانیم شرایط حضور معلولان در جامعه را فراهم کنیم.

احمدی منش با اشاره به اجرای طرح غربالگری شنوایی و بینایی کودکان زیر شش سال نیز افزود: با اجرای این طرح ۴ هزار و ۱۶۰ کودک شهری و روستایی مورد معاینه قرار گرفتند و افراد مشکوک به پزشک متخصص ارجاع شد و عینک و سمعک به شکل رایگان در اختیار کودکان قرار گرفت:

او تصریح کرد: شهرستان دارای ۴۷ معلول ضایعه نخاعی است، ضمن اینکه موارد ضایعه نخاعی به شکل صددرصدی دارای پوشش مستمری هستند.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal