آخرین اخبار

6. مرداد 1403 - 13:33   |   کد مطلب: 48190
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان:
مطالبات مردم در سامانه سو بی‌پاسخ نمی‌ماند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به راه اندازی سامانه سو، گفت: نقش ستاد امربه معروف واسطه‌ای بین سازمان‌ها و مردم است که مطالبات مردم و پاسخ مسئولان را دریافت کند و با این سامانه مطالبه‌ای بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، صابریون در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، بااشاره به اهمیت دو فریضه الهی امر به معرو و نهی از منکرد، گفت: ۱۹ روایت در توصیف این دو رکن از ارکان دین داریم که اگر این دو رکن آسیب ببینند، دیگر ارکان دین یا به فراموشی سپرده خواهد شد یا از بین خواهند رفت.

 

وی با تاکید بر کمک اعضای ستاد و ماده ۱۲۰ برای شکوفایی و پویایی امر به معرو و نهی از منکر در چهار محور ترویج و نظارت فریضتین، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و احساس مسئولیت‌پذیری، از رونمایی سامانه سو و افتتاح ۵ مکان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی خبر داد و افزود: این ستادهای شهرستانی با کمک ائمه جمعه و روسای دادگستری در کبودرآهنگ، ملایر، اسدآباد و نهاوند دارای مکان مجزا شدند.

 

وی به نحوه فعالیت سامانه سو در زمینه مطالبه‌گری اشاره کرد و گفت: این سامانه به صورت کشوری ایجاد شده بود که سعی کرده‌ایم به صورت استانی هم آن را فعال کنیم.

 

وی با بیان اینکه سامانه سو قرار نیست اقدام و یا اقامه امر به معروف را انجام دهد، افزود: شخص مطالبه را از سازمان مربوطه در این سامانه خواهد داشت و سازمان مربوطه به پاسخگو خواهد بود، نقش ستاد واسطه‌ای بین سازمان‌ها و مردم است که مشکلات آنان را پاسخ دهد.

 

وی با بیان اینکه ۵۹ دستگاه اجرایی در سامانه سو امده، افزود: در سامانه سو نباید مطالبه‌ای بی‌پاسخ بماند.
انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal