آخرین اخبار

8. مرداد 1403 - 9:15   |   کد مطلب: 48193
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد:
پیش‌بینی 200 میلیاردی در بودجه برای ترویج امربه معروف
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ما از عاشورا تعریفی کردیم که در اذهان مردم فراموش نشدنی است و این درحالی است که کارآمدی نظام نهادینه نشده، گفت: برای ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه، ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال 1403 پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حاجی‌بابایی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، مهم‌ترین مسئله حاکمیتی امر به معروف خواند و گفت: این فریضه الهی مکتبی است که امام حسین(ع) قیام خود را در راستای ترویج آن معرفی می‌کند.
وی با اشاره به اقدامات در راستای توجه به امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور، گفت: در این زمینه ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال 1403 پیش‌بینی شده است که 150 میلیارد تومان آن از سوی دولت و 50 میلیارد تومان در مجلس تصویب شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: اینکه ما بر معروف‌ها تأکید و بر منکرها نهی کنیم و باید در جامعه نظارت‌ها را داشته باشیم قابل پسندیده است، اما امروز امر به معروف‌مان ضعیف‌تر از نهی از منکر است تا جایی که رهبری مسئله جهاد تبیین را مطرح کردند.
وی ادامه داد: در واقع جهاد تبیین یک امر به معروف است که به آن کمتر پرداخته شده، به فرض مثال جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام از مظلومیت خاصی برخوردار است چراکه یا مردم در جریان این دستاوردها قرار نمی‌گیرند یا با بیانات خود این معروفات را به منکر تبدیل می‌کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سه سال خدمت دولت شهید رئیسی، خدماتی را انجام داد که در نوع خود کم‌نظیر بود اما شاید مردم کمتر نسبت به آن اطلاع دارند، افزود:  امروز مردم حس می‌کنند که ما ناکارآمد هستیم ونمی‌توانیم مشکلات آنان را حل کنیم و یا در کشور کاری انجام نمی‌گیرد، درصورتی که کارهایی در این نظام به خصوص در طول سه سال خدمت شهید رئیسی انجام گرفت که مثال‌زدنی است.
وی با بیان اینکه ما از عاشورا تعریفی کردیم که در اذهان مردم فراموش نشدنی است و این واقعه جا افتاده است، افزود: این درحالی است که کارآمدی نظام نهادینه نشده، باید دستاوردهای نظام را به تصویر بکشیم و برای مردم بیان کنیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد: اگر به امر به معروف توجه کنیم و بهتر به ان بپردازیم، منکری صورت نخواهد گرفت.
وی حفاظت از نظام را وظیفه شرعی هر فرد دانست و گفت: در استان همدان باید از مدیران بخواهیم گزارش کار را ارائه بدهند، چرا اگر کاری انجام می‌شود، برای مردم بیان نمی‌شود
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal