آخرین اخبار

12. مرداد 1403 - 14:22   |   کد مطلب: 48212
امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در انعکاس اخبار واقعی، گفت: کار خبرنگاران در رسانه‌های غربی انعکاس اخبار دروغ، کذب و مغرضانه است که در تلاش‌ هستند مردم را  ناامید کنند.

به گزارش لیلا نظری فرهودی، خبرنگار گروه سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین علی سیاح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۲ مردادماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، به مقایسه حقوق بشر آمریکایی و حقوق بشر اسلامی پرداخت و گفت: حقوق بشر آمریکایی یعنی مهمان ما را ترور کنند و هیچ جا هم پاسخگو نباشد.

وی به هفته خبرنگار و نامگذاری این روز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران وظیفه بسیار سنگینی دارند، کار خبرنگاران در رسانه‌های غربی انعکاس اخبار دروغ، کذب و مغرضانه است و در تلاش‌ هستند مردم را  ناامید کنند و این برنامه دشمن است.

امام جمعه موقت ‌اسدآباد ادامه داد: و اما وظیفه خبرنگاران انقلابی امید دادن به مردم است، واقعیت را منعکس و رعایت ادب را داشته باشند.

وی به ترور بزدلانه اسرائیل در به شهادت شهید هنیه در تهران اشاره کرد و نمازگزاران با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به این جنایت بزرگ پاسخ دادند.

در پایان نماز جمعه، نمازگزاران با شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده اماده ایم آماده، از سپاه، ارتش و نیروهای نظامی خواست قاطعانه به وعده صادق خود در پاسخ به ترور بی‌رحمانه شهید هنیه عمل کنند و انتقام این خون‌ها را بگیرند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal