آخرین اخبار

16. مرداد 1403 - 6:35   |   کد مطلب: 48237
یئت دوچرخه‌سواری از دوچرخه‌سواران برای حضور در این همایش مبلغ ۵۰ هزار تومان دریافت کرده که موجب گلایه ثبت‌نام کنندگان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،  قرار است در ۱۹ مرداد همایشی با عنوان دوچرخه‌سواری ویژه دختران در شهرستان اسدآباد برگزار شود که ثبت‌نام آن از ۱۳ مرداد تا ۱۸ مرداد آغاز شده است.
 

 

البته بماند که در برگزاری همایش ورزشی ویژه دختران ۹ تا ۱۵ سال حرف و حدیث‌هایی مبنی بر ممنوع بودن برگزاری آن پیش آمده و هیئت ورزشی این رشته منتظر دریافت مجوز از شورای تامین است‌.

 

 اما یک مسئله این است که هیئت دوچرخه‌سواری از دوچرخه‌سواران برای حضور در این همایش مبلغ ۵۰ هزار تومان دریافت کرده که موجب گلایه ثبت‌نام کنندگان شده است.

 

توجیه هئیت ورزشی این رشته برای برگزاری این همایش ایجاد شور و نشاط اجتماعی است اما یک سوال مطرح است اگر دنبال این نشاط هستیم چرا از جیب این قشر!!!؟؟؟  پس بودجه‌های هیئت و اداره ورزش کجا هزینه می‌شود؟؟؟؟!!!

 

اگرچه شاید افراد مسئول در این زمینه بر این باور باشند که مبلغ دریافتی از ثبت‌نام کنندگان چندان مبلغی نیست، اما از انان سئول می‌‌کنیم پس اعتبارات هیئت و بودجه‌های ورزشی در کجا هزینه می‌شود که باز هم می‌گوییم از جیب مردم برای چنین همایشی گرفته می‌شود!؟
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal