آخرین اخبار

25. مرداد 1403 - 17:52   |   کد مطلب: 48283
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر علوم برای احداث ۳۰۰ واحد خوابگاه دانشجویی برای دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایسنا اکبر رنجبرزاده اظهار کرد: خوابگاه دانشجویی یکی از مطالبات مهم دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از بنده بوده که در این رابطه طی جلسه‌ اخیر با وزیر علوم، وی با احداث ۳۰۰ واحد خوابگاه دانشجویی برای دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی موافقت کرد.

وی افزود: در حال حاضر برای اخذ کمیسیون ماده ۲۳ اسناد موافقتنامه احداث ۳۰۰ واحد خوابگاه دانشجویی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی باید به سازمان برنامه و بودجه ارجاع شود که در همین رابطه این مسیر در حال انجام است.

رنجبرزاده با اشاره به ضرورت اخذ کمیسیون ماده ۲۳ این طرح بیان کرد: با اخذ کمیسیون ماده ۲۳ احداث این تعداد واحد خوابگاهی برای دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی با پیگیری لازم محقق و عملیاتی خواهد شد.

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی هم در گفت‌وگو با ایسنا، تعداد دانشجویان این دانشگاه را میانگین ۸۶۰ دانشجو برشمرد و خاطرنشان کرد: در سالتحصیلی جدید امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه به ۱۰۰۰ نفر افزایش خواهد داشت.

صادق خزل پور با اشاره به ۴۶۰ دانشجویان خوابگاهی در خوابگاه‌های این دانشگاه، اظهار کرد: از این تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه سید جمال ۲۹۰ نفر دانشجوی خوابگاهی دختر و مابقی دانشجویان خوابگاهی پسر بوده که ۱۰۰ نفر آنان در آینده نزدیک در شُرف فارغ‌التحصیلی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه هستند، گفت: در سالتحصیلی جدید پیش‌بینی بر این است ۱۵۰ دانشجوی خوابگاهی جدید به تعداد دانشجویان خوابگاهی اضافه شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal