آخرین اخبار

26. مرداد 1403 - 7:31   |   کد مطلب: 48288
مسئول موکب خیمه‌الزهرا(س) هیئت حیدریون از پای کار بودند جوانان این هئیت در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: به همت این جوانان موکب تا روز ۳۱شهریورماه میزبان زائران حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، اکبر احدی اظهار کرد: تمایز این موکب با سایر موکب‌های شهرستان وجود جوانان پای کار اهل بیت است. به همت همین جوانان این موکب تا ۳۱ مردادماه در پارک ملت در جوار مسجد امام خمینی(ره) برپا است.

وی با بیان اینکه بیشتر این جوانان دهه ‌۷۰ تا ۹۰ هستند، گفت: بیشتر اعضای این موکب اربعین آقایان هستند و بانوان در پشت صحنه در حال پشتبانی از موکب هستند و اموری مثل آماده کردن سالاد و شربت، پخت غذا و... را انجام می‌دهند.

این مسئول موکب گفت: در ایام اربعین برای آسایش و آسودگی زائران حسینی با هماهنگی پست بانک شهر پالیز باجه عرضه ارز دولتی به زائران راه‌اندازی شده است.

احدی در ادامه شرط دریافت ارز دولتی را ثبت‌نام در سامانه سماح عنوان کرد و گفت: تنها افرادی که در سامانه سماح نام نویسی کرده‌اند و کد رهگیری  داشته باشند می‌توانند ارز دولتی دریافت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: این موکب به صورت مردمی و با نذورات مردم اداره می‌شود، شهرداری و شواری شهر اسدآباد در آماده سازی محل موکب با بتن ریزی کف موکب و جمع‌آوری زباله، برق، آب‌رسانی به موکب در این راه به موکب کمک کرده است.

این مقام مسئول موکب گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم سینه‌زنی و قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل از برنامه‌های فرهنگی این ایام است. پذیرایی از زائران حسینی با ۲ هزار غذای گرم در سه وعده، با انواع نوشیدنی مانند چای، قهوه، شربت و با انواع میوه‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal