آخرین اخبار

6. شهريور 1403 - 11:48   |   کد مطلب: 48336
رئيس پليس آگاهي استان "همدان" از شناسايي و دستگيري کلاهبردار حرفه اي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره کلاه برداري در سطح شهر و شکايت تعدادی از شهروندان از شخصي به هويت معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: متهم با خودروهاي گران قيمت و داشتن مغازه اي بزرگ در يکي از خيابان هاي اصلي شهر در امر خريد وفروش موادغذايي فعاليت داشته وخود را به عنوان مالک اصلي مغازه و داراي نبوغ مالي معرفي کرده بود.

 سرهنگ اسدبیگی بیان داشت: وی براي ترغيب شکات به ارتباط گيري با افراد موجه پرداخته و با تبليغات واهي و وعده سودهاي وسوسه انگيز کلان از آنان مي خواست دوستان ونزديکان خود که مايل به سرمايه گذاري بي خطر مي باشند را به وي معرفي کنند .

 اين مقام مسئول در ادامه گفت: در تحقيقات ماموران مشخص شد مغازه مذکور متعلق به شخص ديگري مي باشد که متهم آن را اجاره کرده و  فاقد هر مغازه ديگري مي باشد و بعد از مدتي بدون اطلاع مالک مغازه شبانه آنجا را تخليه ومتواري شده است.

 وی افزود: با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي و بهره گيري از تمام ظرفيت هاي درون وبرون سازماني ماموران توانستند محل اختفاي فرد کلاهبردار را در يکي از شهرهاي شمالي  شناسایی کنند .

 رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: متهم در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي همدان در تحقيقات به 34 فقره کلاهبرداري با شيوه و شگرد شرکت هاي هرمي به ارزش 200 ميليارد ريال اعتراف کرد که با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal