آخرین اخبار

8. شهريور 1403 - 22:12   |   کد مطلب: 48344
مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع):
رسانه‌های ما خودتحقیری را بَلدند
مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع) با بیان اینکه صهیونیست هیچ قدرتی ندارد و تنها قدرتش در داشتن رسانه است، گفت: این درحالی است که ما قدرت دفاعی داریم و رسانه‌های ما فقط خودتحقیری را بَلدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سردار مهدی فرجی عصر امروز در یادواره شهدای قراویز شهرستان اسدآباد که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، با اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه در تهران، گفت: برخی خیال می‌کنند با سرویس جاسوسی‌ موساد شهید هنیه زدند درحالی که موساد در حد و قواره این کار نیست، پنج سرویس جاسوسی را هماهنگ کردند تا توانستند او را به شهادت رساندند.

وی گفت: اگر می‌بینید فرمانده ارشاد حزب‌الله را در لبنان با پهباد زدند، اسرائیل نمی‌زند، امروز هم هفت کشور سامانه خود را روشن کردند به خاطر آن که بتوانند با کشور ایران مقابله کنند، این قدرت را ما از کجا آورده‌ایم؟

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع) با بیان اینکه برخی تحلیل می‌کنند اسرائیل قدرت دارد، این درحالی است که هیچ قدرتی ندارد و تنها قدرتش در داشتن رسانه است، افزود: رسانه‌های ما فقط خودتحقیری را بَلدند.

وی با بیان اینکه در موضوع غزه باید مراقب بود، تصریح کرد: باید حواس‌مان باشد، دشمن طراحی دقیقی انجام داده که بتواند از ظرفیت تکفیری در لبنان، شمال عراق، سوریه، ایران استفاده کند، خیلی تلاش می‌کنند که اگر اتفاقی افتاد همانند سال ۹۳ عمل کنند، اما کور خوانده‌اند چراکه دست آن‌ها خوانده است.

فرجی با بیان اینکه در استان همدان ۵ هزار شهادت‌طلب ثبت‌نام کردند افزود: البته که احساساتی هم نشدند، در سوریه هر وقت نیرو خواستیم صف کشیدند و بسیاری هم برای آن که آنان را نَبُردیم، با قهر شدند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع) تاکید کرد: امروز باید قدر جوانان را بدانیم، از آنان ناامید نشویم، باید با آنان بیشتر ارتباط برقرار کنیم، رفتارمان بهتر شد.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تبلیغات کار انجام می‌دهد، افزود: این رژیم دنبال آن است که از باتلاقی که در آن گیر کرده، خارج شود، اما ان شالله دیگر آخر کار صهیونیست است.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع) اذعان کرد: جمهوری اسلامی اراده بکند، صهیونیست را خاک یکسان می‌کند و این بُلف نیست و قدرتمند هستیم.

وی گفت: ما منکر مشکلات در کشور نیستیم و در زمینه اقتصاد و مسکن مشکل داریم و امیدواریم با کمک مسئولان حل شود.

فرجی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران کمترین امکانات را داشتیم، افزود: البته امروز دارای تجهیزات و امکانات دفاعی هستیم و می‌توانیم مقابل دشمن بایستیم، قدر این انقلاب را بدانید.
وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از زمینه‌ها قوی هستیم، افزود: در جنگ یک ماسک نداشتیم که رزمندگان استفاده کنند که شیمیایی نشوند، در سال ۶۶ ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه شب در عرض ۳ دقیقه ۷۲ نفر شهید دادیم.
مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع) با اشاره به جنگ تحمیلی و خاطراتی از جنگ، گفت: شهید جعفری یکی از شهدای روستای پیرملو اسدآباد بود که ۱۵ سال داشت که با کیف مدرسه آمده بود، به او گفتیم چرا آمدی! وقتی شهید شد بالای سرش رسیدم یک قرآن و تسبیح در دستش بود.
وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی هر دو نفر یک اسلحه داشتند، بعضی اسلحه‌ها خشاب نداشتند. از ترس‌ جان‌شان خشاب خالی را در لوله اسلحه می‌کردند، اما امروز قدرت داریم چرا که تجهیزات دفاعی داریم.
فرجی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران امنیت ندارد، افزود: امروز بسیاری از کشورها به خاطر داعش ناامن است، ناشکری نکنیم، نسبت به خانواده شهدا بی‌احترامی نکنیم چرا که هر دام از این فرمانده بودند و مقابل بعثی‌ها ایستادند.

وی با بیان اینکه این نقطه از استان همدان منطقه و معبری است که دشمن برای ورود به کشور از آن بهره می‌برد، افزود: رزمندگان اسدآبادی بعداز پایان جنگ تحمیلی هم جلوی منافقین را از این نقطه گرفتند و اجازه عبور ندادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان(ع) با تاکید بر اینکه قدر جمهوری اسلامی، جوانان، شهدا و انقلاب را بدانیم، افزود: امروز بخش اعظمی از مشکلات در کشور تحمیل می‌شود و بعضی هم به خاطر سومدیریتی بوده است، البته در دولت شهید رئیسی کارهای بزرگی انجام شد که بعدها اثر آن نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۶ نهاد اطلاعاتی در جلسه‌ای دلیل حفظ جمهوری اسلامی را چهار رکن می‌دانند که یکی داشتن رهبر بزرگ و دومین مردم آن هستند، افزود: عمر دولت شهید رئیسی سه سال بود که اگر در هر کشوری این اتفاق رخ می‌داد، آن کشور بهم می‌ریخت اما با ورود رهبری و درایت ایشان صاحب دولت دیگر شدیم.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal