آخرین اخبار

9. شهريور 1403 - 14:00   |   کد مطلب: 48345
امام جمعه اسدآباد بر عقب نماندن دولت در زمینه هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت: دولت اهتمام به تولید و اقتصاد با وجود هوش مصنوعی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهم شهریورماه شهر اسدآباد در مسجد جامع این شهر، با تاکید و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و قرائت دعای امام زمان(عج)، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، و قدردانی از موکب‌داران و خادمان حسینی در پذیرایی از مردم و تقدیر از خدمات پست‌بانک به دلیل توزیع ارز اربعین، گفت: ایام صفر فرصت مغتنمی است که در مراسمات عزاداری حضور باشکوه داشته باشید.

وی با اشاره به تشکیل دولت جدید و انتخاب کابینه جدید، افزود: برخی فکر می‌کنند که مجلس باید برخی از وزرا را رد کند، درحالی تایید همه وزرا هم کار خوبی است که ما هم از این اقدام تشکر می‌کنیم. وظیفهدازیم که دولتمردان را حمایت کنیم البته این به آن معنا نیست که نقد نکنیم، نقد منصفانه کمک ارزنده‌ای است.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به کابینه جدید دولت، تصریح کرد: رهبری به قانونمند کردن فضای مجازی تاکید کرد چرا که رها و ول است و بسیاری از آسیب‌های کشور از اینجاست. بنابراین می‌طلبد دولت در این زمینه اقدام کند.

وی بر عقب نماندن دولت در زمینه هوش مصنوعی تاکید کرد و افزود: دولت اهتمام به تولید و اقتصاد با وجود هوش مصنوعی داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه هزینه‌های هنگفتی اسرائیل برای مقابله با موشک‌های ایران کرده است، افزود: هفت کشوری در عرصه تسلیحاتی در دنیا برترند، دست به دست هم دادند و رادارهایشان فعال است که بتوانند با موشک‌های کمرشکن ایران مقابله کنند. نگرانی و دلهره‌ای در این زمینه دارند.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal