آخرین اخبار

11. شهريور 1403 - 6:58   |   کد مطلب: 48363
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور و دستگيري 23متهم ظرف2 روز گذشته در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصيب شاهملکي در اين رابطه بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيکي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان در 2روز گذشته انجام شد، يگان هاي انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح مربوطه پرداختند.

وي افزود: علاوه بر کشف مقداري انواع موادمخدر و کشف 2فقره سرقت اماکن خصوصي و جفت پلاک خودرو، 4 نفر سارق، 7 نفر معتاد متجاهر، يک نفر خرده فروش و 11نفر به دليل ارتکاب به ساير جرائم دستگير، که معتادان پس از غربالگري با همکاري دانشکده علوم پزشکي شهرستان به مراکز ترک اعتياد و ديگر متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ شاهملکي از استمرار اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدي در سطح معابر سخن به ميان آورد و خاطرنشان کرد: تعداد 4دستگاه خودرو و 6دستگاه موتورسيکلت مزاحم و يا متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با تاکيد بر رعايت توصيه و هشدارهاي پليسي در امر پيشگيري از بروز جرائم و رخدادهاي انتظامي، خواستار اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت هاي  پليسي110 شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal