آخرین اخبار

12. شهريور 1403 - 10:41   |   کد مطلب: 48367
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از راه‌یابی ۴ نفر از شرکت‌کنندگان این شهرستان به مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایکنا حجت‌الاسلام احمدرضا خزائی اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات معارف اداره اوقاف در دارالقرآن شهید وارسته برگزار شد.

وی با بیان این مسابقات همزمان در سراسر استان به صورت کتبی بین ۷ نفر از شرکت‌کنندگان برگزار شد، گفت: مسابقات در رشته‌های معارفی صحیفه سجادیه، معارف قرآن کریم (تفسیر شبیه)، معارف نهج‌البلاغه و ترجمه عمومی قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از راه‌‌یابی ۴ نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقات به مرحله استانی خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این مرحله برای راه‌یابی به مسابقات استانی باید ۷۵ امتیاز از ۱۵۰ را کسب می‌کردند.

خزائی گفت: وحید صفری در رشته تفسیر قرآن کریم(تفسیر شیعه) با امتیاز ۱۱۶، نصیبه مردانی ادبی در رشته معارف قرآن کریم با امتیاز ۱۱۵، سارا ولی‌زاده در رشته معارف قرآن کریم با امتیاز ۱۳۲ و شکوفه زارعی در رشته صحیفه سجادیه با امتیاز ۱۰۶ به مسابقات استانی راه یافتند و حجت‌‌الاسلام احسان خویشوند در رشته ترجمه عمومی قرآن با کسب امتیاز ۱۳۸ در کل استان مقام اول را کسب کرد.

خزایی علت تأخیر در اعلام اسامی را تعطیلات ایام اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: اسامی راه‌ یافتگان به مرحله استانی باید از طریق استان ابلاغ می‌شد.

وی با بیان اینکه مکان برگزاری مسابقات معارف اداره اوقاف فعلا مشخص نیست، گفت: این مسابقات در ۵ مهرماه سال جاری ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

طالبی یادآور شد: از شهرستان اسدآباد در بخش آوایی که شامل حفظ، قرائت، اذان در گروه سنی بالای ۱۸ سال به بالا ۸ نفر در مرحله شهرستانی در شهر بهار شرکت داشته داشتند که کسی به مرحله استانی راه نیافت.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal