آخرین اخبار

23. شهريور 1403 - 14:32   |   کد مطلب: 48419
امام جمعه اسدآباد گفت: نظام سلطه تمام تلاشش را می‌کند تا صدای حق شیعه و اربعین به دنیا نرسد، این درحالی است که صدای اربعین هر سال بیشتر و بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفنه ۲۳ شهریور با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و قرائت دعای امام زمان(عج) و بااشاره به نهم ربیع‌الاول، گفت: امروز شروع امامت خاتم‌الاوصیا، ولایت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) است، او هدایتگر حقیقت نهانی و به سوی خداست و اوست که جهان را عدالت می‌گستراند.

وی با بیان اینکه دل‌های پاک به سوی حضرت مهدی(عج) گرایش دارند، افزود: سنت الهی این است که انسان‌های خبیث را از طیب جدا می‌کند، لذا بزرگان ما فرمودتد که انقلاب هر چه پیش می‌رود طیب‌های عالم به سوی جمهوری اسلامی و ناخالص‌های عالم به سمت کفر جذب می‌شوند تا زمینه برای ظهور نزدیک شود، بنابراین جبهه حق روز به روز گسترده می‌شود.

امام جمعه شهرستان اسدآباد اذعان کرد: نظام سلطه تمام تلاشش را می‌کند تا صدای حق شیعه و اربعین به دنیا نرسد، این درحالی است که صدای اربعین هر سال بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه گرایش به اسلام غرب و نظام سلطه را نگران کرده، افزود: قلب تپنده نظام سلطه صهیونیست است که ببینید امروز به چه روز افتاده است، دانشجویان همه عالم از جمله آمریکا به حمایت از غزه به پا خواسته است.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی بر پرداخت مطالبات گندمکاران تاکید کرد.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal