آخرین اخبار

2. مهر 1403 - 8:15   |   کد مطلب: 48469
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ساخت سیستم روشنایی نقطه‌ای در ۹ تقاطع پرحادثه استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی گفت: این روشنایی ها با اعتباری افزون بر ۳۱ میلیارد ریال از منابع استانی و ملی ساخته شده است.

او افزود: این روشنایی ها در محور سه راهی اصله و کاج و سه راهی فیض آباد شهرستان فامنین، تقاطع بیان محور نورآباد و نثار محور نهاوند - بروجرد شهرستان نهاوند و تقاطع خاکریز، گذرکجین، آق بلاغ، ده نو و حسام آباد شهرستان اسدآباد جانمایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: جانمایی روشنایی در ۶ تقاطع در سایر جاده های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

آهکی گفت: این اقدام در راستای ایمن سازی، آشکارسازی و ارتقاء ایمنی هر چه بیشتر تقاطعات حادثه خیز استان به شکل امانی از سوی اداره ایمنی اداره کل انجام گرفته است.

او تأکید کرد: تکمیل روشنایی گردنه اسدآباد، ساخت روشنایی گردنه زاغه در محور همدان ملایر به طول ۴ کیلومتر و اجرای روشنایی‌های طولی در مبادی ورودی‌های کنارگذر اسدآباد، گردنه گرمک محور رزن - آوج از دیگر اقدامات انجام شده این اداره است.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: تکمیل روشنایی محور ویان کبودراهنگ و تقاطع حسین آباد شاملو در محور ملایر نیز در دستور کار قرار دارند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal