آخرین اخبار

2. مهر 1403 - 8:37   |   کد مطلب: 48470
مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرد: در حمایت از غزه، پایگاه دیده‌بانی تیپ گولانی را در سرزمین‌های اشغالی با پهپاد هدف قرار دادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایسنا در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: «مبارزان مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتارهای رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان،  صبح امروز -دوشنبه- پایگاه دیده‌بانی تیپ گولانی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را با استفاده از پهپاد منهدم کردند.»

مقاومت اسلامی عراق همچنین بر ادامه انهدام سنگرهای دشمن تاکید کرد.

این بیانیه با این آیه «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» (و فتح از آن خداست، همانا خداوند توانا و حکیم است) به پایان رسیده است.

همچنین وبگاه العهد گزارش داد مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان این گروه روز یکشنبه با پهپادهای «الارفد» مقری صهیونیستی را در غور (دره) اردن در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، این پنجمین حمله روز یکشنبه بود که در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگران، در حمایت از مردم فلسطین و در پاسخ به کشتارهای مرتکب شده توسط رژیم غاصب علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالخوردگان انجام شد.
 

در پایان این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی تاکید می‌کند که عملیات برای انهدام سنگرهای دشمن با سرعت فزاینده‌ای ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal