آخرین اخبار

6. مهر 1403 - 12:32   |   کد مطلب: 48493
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به شروع فصل بارندگی ها گفت: ۶۵ هزار تن شن،ماسه ونمک در ۲۵ راهدارخانه استان دپو و ذخیره سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،  مهراد آهکی افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیای استان و زمستان زود رس هرساله تهیه،دپو و ذخیره سازی شن،ماسه و نمک از اواسط فصل تابستان در همدان آغاز می شود و تا اواخر پاییز ادامه می یابد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل عوامل راهداری برای موقعیت های بحرانی، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر هزار و ۷۷۴ دستگاه انواع پل و آبرو در طول محورهای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان تعمیر،مرمت، تنقیه و لایروبی شده اند .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: از جمله اقدامات موثر امسال، خرید ۶ دستگاه ماشین الات جدید،بازسازی کامل ۳۰ دستگاه، خرید تجهیزات راهداری شامل: ۲ دستگاه تریلر، ۲ دستگاه موتور نمکپاش، ۱ دستگاه نمکپاش اتوماتیک و تیغه ها برفروبی بوده که  ناوگان راهداری استان اضافه شده است.

آهکی با اشاره بارش باران در نیمه شمالی استان و با توجه به لغزنده بودن سطح راهها تاکید کرد: از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی،رعایت سرعت مطمئنه، اطمینان از پر بودن مخزن شیشه شور و سالم بودن تیغه برف پاکن خودرو از بروز حوادث رانندگی پیشگیری نمایند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal