آخرین اخبار

7. مهر 1403 - 13:41   |   کد مطلب: 48494
نائب رئیس مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن شرکت در جلسه شورای اداری بر تکمیل، بهسازی و آغاز طرح‌های مهم راه های ارتباطی استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست شورای راهداری استان همدان گفت: امسال قرار است گام‌های بلندتری در مورد راه‌های راهبردی«استراتژیک» برداشته شود و بودجه عمرانی استان در بحث راه‌ها ۲ برابر شده است.
 
او افزود: امسال قدرتمندانه به دنبال به سرانجام رساندن ۴ محور اساسی و کلیدی امامزاده محسن، چشین و ابرو، گنجنامه و سد اکباتان هستیم.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه سد اکباتان باید تبدیل به جاده گردشگری بین المللی شود، تأکید کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان برای آغاز و تکمیل این محور‌های اصلی در نظر گرفته شده است.
 
دکتر حاجی بابایی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، بهسازی راه‌های همدان به غار علیصدر، ساخت تونل در گردنه اسدآباد و بهسازی راه گنجنامه به تویسرکان را از دیگر برنامه‌های راهداری عنوان کرد.
 
حمیدرضا حاجی بابایی در مورد وضعیت راه آهن همدان نیز تصریح کرد: برنامه این است که راه آهن سراسری به مرزهای باشماق ، خسروی و مهران برسد که  تکمیل همه مسیر‌های در دست اقدام ۱۰ سال کار می‌برد تا تکمیل شود.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با مناسب ارزیابی کردن برگزاری این نشست، اقدامات انجام شده این اداره کل را در حوزه های مختلف قابل تقدیر برشمرد و گفت: در نشست هایی که با حضور مدیرکل راهداری استان همدان و فرماندار انجام شد، برنامه ریزی های لازم برای محورهای کلیدی استان انجام شد.
 
حمیدرضا حاجی بابایی افزود: در کنار اقدامات مطلوبی که از سوی این اداره کل انجام گرفته است، از وضعیت فعالیت این اداره کل رضایت کامل را داریم.
 
وی خواستار تسریع در اجرای طرح ها شد و تاکید کرد: انشاالله طرح هایی که در این نشست جمع بندی و مصوب شد به زودی اجرایی شود و ما نیز به دنبال جذب اعتبار بیشتر در این زمینه هستیم.
 
در این نشست همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه های مختلف و به ویژه راههای ارتباطی استان پرداخت و گفت: در حوزه راهداری، اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای ایمنی و کیفیت جاده‌ها انجام شده است.
 
مهرداد آهکی افزود: برای ایمن سازی جاده های استان تمام توان و تلاش راهداری بکار گرفته و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal