آخرین اخبار

19. مهر 1403 - 13:45   |   کد مطلب: 48559
امام جمعه اسدآباد اصناف و بازاریان:
کالاها با برند اسرائیلی را تحریم کنید
امام جمعه شهرستان اسدآباد با تاکید بر تحریم کالاهایی با برند اسرائیلی در اصناف و بازار اسدآباد، گفت: وظیفه انسانی، دینی و اسلامی ماست که در حمایت از مظلوم برخیزیم و همه باید در این زمینه بسیج شوند و از هر کاری برای تضعیف این رژیم خبیث کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در شورای اداری شهرستان اسدآباد که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد، با اشاره جریان مقاومت و شبهه‌ای که دشمن در خصوص این جریان به راه انداخته، گفت: دشمن با این شبهه که مقاومت به ما چه؟، دنبال آن است بین مردم ایران و جریان مقاومت فاصله بیندازد، این وظیفه اساسی ماست که از جریان حمایت کنیم، البته که آنانی که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارند، وظیفه‌شان سنگین‌تر است.

وی بااشاره به دلایل حمایت ایران از جریان مقاومت، ادامه داد: کسی که مسلمان است قران وظیفه‌لش را در قبال این امر مشخص کرده، قران دشمن درجه یک اسلام را صهیونیست اعلام کرده و به ما اجازه نمی‌دهد در مقابل ظلم بی‌تفاوت و مقابل زورگو توسری خور باشیم و البته دلیل دیگر وظیفه ملی ماست.

امام جمعه شهرستان اسدآباد شهید سیدحسن نصرالله را بازوی پرقوت ایران در منطقه خاورمیانه خواند و افزود: او باعث شد عجم بر عرب اگاهی پیدا کند و یکی از بازوان پرقدرت ایران اسلامی در منطقه بود.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه انسانی، دینی و اسلامی ماست که در حمایت از مظلوم برخیزیم، افزود: امروز باید همه بسیج شوند و از هر کاری برای تضعیف این رژیم خبیث کوتاهی نکند، به فرض مثال بازاریان و اصناف بسیج شوند و از فروش برندهای اسرائیلی مانند کوکاکولا، پپسی، لوکس، بنت، سیگنال، فانتا و غیره خودداری کنند‌ و این کالاها تحریم کنند.
حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند که بر ما فرض است، گفت: این فرمایش یعنی بر همه ما واجب است که زیر مجموعه خود را توجیه کنیم که به مقاومت کمک کنند.
وی یادآور شد: جریان مقاومت بالاخره موفق می‌شود اما این وظیفه ماست که پای کار حمایت از مقاومت باشیم، و این امر نیازمند آن است دستگاه‌ها کارگاه‌های تخصصی با موضوع اقناع‌سازی زیر مجموعه خود در زمینه جریان مقاومت و کمک به آنان برگزار و این مسئله را تبیین کنند.
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج باید برای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست در حمایت این جریان مقاومت پیشگام باشد، از سپاه اسداباد خواست بسیجیان را پای کار اورند.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: گاهاً ارباب رجوعی به ما مراجعه و او را به اداره‌ای راهنمایی می‌کنیم که پاسخ‌های خوبی نمی‌شنویم، البته ما آن اداره را قابل می‌دانیم که ارباب رجوع به آنجا می‌فرستیم.

وی تضعیف مسئولان در جایگاهی را کار درستی ندانست و افزود: مسئولان ادارات اجرایی شدن امور را جدی بگیرند، نخبه‌ها را دریابند.

حجت‌الاسلام موحدی به آتش‌سوزی مزارع کشاورزی اشاره کرد و گفت: حشرات و وحوش هم نیاز به حیات دارند و نباید با آتش‌سوزی مزارع مانع حیات آنان شویم، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی وظیفه‌شان خوب انجام دهند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal