آخرین اخبار

25. مهر 1403 - 14:10   |   کد مطلب: 48592
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از توقيف 20 دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف، در نتيجه اجراي طرح ارتقاء انضباط اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،سرهنگ مصيب شاهملکي دراين رابطه اظهارداشت : به منظور پيشگيري از وقوع تصادفات خسارتي و جاني ، برخورد با رانندگان مزاحم و متخلف و همچنين رفع گره هاي ترافيکي در محورها و معابر پليس راهور با همکاري يگان هاي تابعه طرح ارتقاء انضباط اجتماعي را در اين شهرستان اجرا کرد.
وي افزود: توقيف 15دستگاه موتورسيکلت و 5 دستگاه خودرو مزاحم و متخلف از نتايج اجراي اين طرح است.
اين مقام انتظامي در ادامه گفت: عدم استفاده ازكلاه ايمني، آلودگي صوتي، عدم ارائه مدارك شناسايي، فقدان گواهينامه و مدارك همراه و نيز ايجاد مزاحمت از جمله  عمده تخلفات رانندگان وسائط نقليه مذکور بوده است.
سرهنگ شاهملکي در تشريح ساير عملکرد رده هاي تابعه گفت: علاوه بر کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي و دستگيري يک نفر سارق در اين رابطه، يک نفر سارق معابر، يک نفربه دليل ارتکاب به ساير جرائم و 13 نفر معتاد  متجاهر وخرده فروش موادمخدر نيز دستگيرشدند که معتادان به مراکز ترک اعتياد و متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند.  
فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با اشاره به انتقال وسائط نقليه توقيفي به پارکينگ و استمرار اين طرح با توجه به بازگشايي مدارس وشلوغي معابر، از رانندگان خواست: ضمن محترم شمردن حقوق عابران پياده و ديگر رانندگان، همواره قوانين و مقررات راهنمايي ورانندگي را رعايت کنند.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal