به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از فارس مرضیه یونسی از رسیدگی به ۷۰۰ پرونده شکایت مردمی در تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و اظهار کرد: طرح این تعداد شکایت نشان دهنده اعتماد مردم استان به مجموعه تعزیزات حکومتی بوده که بزرگترین سند افتخار و نقطه قوت ما در انجام بهتر وظایف محسوب میشود. وی با بیان اینکه سرعت در رسیدگیهای سازمان تعزیرات حکومتی حاکم است گفت: شعبات تعزیرات حکومتی همدان در کنار توجه ویژه به صدور آرای متقن و عادلانه تلاش میکنند پروندهها را در کوتاهترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنند و به همین دلیل شهروندان تمایل بیشتری دارند شکایات خود از اصناف و کسبه را از طریق تعزیرات حکومتی پیگیری کنند. مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: از دیگر دلایل رغبت شهروندان برای مراجعه به تعزیرات حکومتی، علاوه بر تسریع و دقیق بودن رسیدگیهای تعزیراتی، طرح شکایت در تعزیرات حکومتی رایگان است، به نحوی که از ابتدا تا مرحله اجرای حکم صادره هیچ هزینهای از آنها دریافت نمیشود.وی عنوان کرد: افرادی که از وقوع تخلفات صنفی متحمل ضرر و زیان مالی شدهاند میتوانند علاوه بر مراجعه به اتاق اصناف، اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت، سامانههای اینترنتی ۱۳۵ و ۱۲۴ و یا با حضور در ادارات تعزیرات حکومتی شکایات خود را از اصناف ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن رای قانونی صادر شود.
دیدگاه شما