آخرین اخبار

29. مهر 1403 - 15:48   |   کد مطلب: 48611
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: از ابتدای سال جاری به بیش از ۷۰۰ پرونده شکایت مردمی رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از فارس مرضیه یونسی از رسیدگی به ۷۰۰ پرونده شکایت مردمی در تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و اظهار کرد: طرح این تعداد شکایت نشان دهنده اعتماد مردم استان به مجموعه تعزیزات حکومتی بوده که بزرگترین سند افتخار و نقطه قوت ما در انجام بهتر وظایف محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه سرعت در رسیدگی‌های سازمان تعزیرات حکومتی حاکم است گفت: شعبات تعزیرات حکومتی همدان در کنار توجه ویژه به صدور آرای متقن و عادلانه تلاش می‌کنند پرونده‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنند و به همین دلیل شهروندان تمایل بیشتری دارند شکایات خود از اصناف و کسبه را از طریق تعزیرات حکومتی پیگیری کنند. مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: از دیگر دلایل رغبت شهروندان برای مراجعه به تعزیرات حکومتی، علاوه بر تسریع و دقیق بودن رسیدگی‌های تعزیراتی، طرح شکایت در تعزیرات حکومتی رایگان است، به نحوی که از ابتدا تا مرحله اجرای حکم صادره هیچ هزینه‌ای از آنها دریافت نمی‌شود.وی عنوان کرد: افرادی که از وقوع تخلفات صنفی متحمل ضرر و زیان مالی شده‌اند می‌توانند علاوه بر مراجعه به اتاق اصناف، اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت، سامانه‌های اینترنتی ۱۳۵ و ۱۲۴ و یا با حضور در ادارات تعزیرات حکومتی شکایات خود را از اصناف ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن رای قانونی صادر شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal