آخرین اخبار

1. آبان 1403 - 8:28   |   کد مطلب: 48619
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت : با هدف افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش تصادفات، بیش از ۱۵ هزار تابلو و علائم ترافیکی در راه‌های استان همدان نصب و تعمیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت: در هفت ماهه سال جاری، ۱۵۳۰۰ تابلو و علائم ترافیکی در سطح استان همدان نصب و تعمیر شده‌اند. به علاوه اینها از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۸۱ کیلومتر خط‌کشی، ۱۱ کیلومتر شیار لرزاننده، نصب ۲۵۸۰ شاخه گاردریل، ۵ کیلومتر نیوجرسی، احداث ۱۱ سیستم روشنایی مقطعی و سایر اقدامات ایمنی نیز در سطح راه‌های استان اجرایی شده است.  
آهکی تأکید کرد که این دستاوردها نتیجه تلاش‌های مستمر برای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای و ارتقای ایمنی سفرها است که بسیار موثر بوده و بر اساس اعلام پلیس راه استان، طی شش ماهه نخست سال جاری، تصادفات جاده‌ای در جاده های استان همدان ۲۰ درصد کاهش یافته‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ نقطه حادثه خیز مصوب و ۲۱ نقطه دارای تصادف نیز در سطح راههای استان بطور کامل رفع و اصلاح شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal