آخرین اخبار

27. آبان 1392 - 12:47   |   کد مطلب: 14195

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: بسیج در تمامی عرصه های خدمت رسانی به مردم همیشه پیشتاز بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوا سید جمال و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در اسدآباد، حسن وحدت جعفری با گرامیداشت هفته بسیج ویاد وخاطره شهدای بسیجی گفت: امروز اگر عزت وافتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا وایثارگری دلیر مردان بسیجی است که خواب را برچشمان دشمنان خسته کردنده اند.

جعفری

وی ادامه داد امسال برنامه های هفته بسیج از ۳۰ آبان تا ۶ آذر با شعار “بسیج پیشتاز حماسه و خدمت” برگزار خواهد شد.

حسن وحدت جعفری با اشاره به تهدیدات دشمنان در عرصه های فرهنگی ونظامی افزود: همان طورکه صدام وحامیان آن را در ۸ سال دفاع مقدس رسواکردیم این بار با تبعیت از ولی امر مسلمین پوزه آنها رادر سرتاسر کشور عزیزمان به خاک خواهیم مالید.

وی در خصوص نحوه اجرای طرح صالحین گفت: از سال ۹۰ بسیج با یک رویکرد جدید در حال اجرای برنامه های فرهنگی تحت عنوان طرح صالحین است.

وی در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: ۴۰ برنامه در قالب برنامه های فرهنگی وهنری در سطح تمام پایگاه ها وحوزه های این شهرستان اجرا می شود که مهمترین آنها برنامه حماسه حضور است که بیش از ۳ هزار بسیجی به صورت سازماندهی شده در قالب گردان های امام حسین (ع)، الزهرا، عاشورا و بیت المقدس در سالن شهدای اسداباد گرد هم می آیند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این هفته در اسدآباد برپای نمایشگاه کتاب، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، نشست های بصیرتی، برگزاری دعای کمیل و ندبه، حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه، دیدار فرماندهان پایگاه های مقاومت با امام جمعه شهرستان، برپایی ایستگاه های صلواتی، ویزیت رایگان مردم، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری می باشد.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال مقارن با ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حسین ابن علی (ع) شده است، افزود: ما بسیجیان هر چه داریم از فرهنگ عاشورائی است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal