آخرین اخبار

2. آذر 1392 - 14:38   |   کد مطلب: 14518

فرماندار شهرستان در کارگروه بانوان،خانواده و جوانان شهرستان گفت:در جامعه ای که تفکر بسیجی بر آن حاکم باشد آن جامعه به سر مقصود خود می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوا سید جمال حمزه عبدی کوند در این همایش گفت: آسیب شناسی در خانواده ها باید به موقع انجام شود و نقاط قوت و ضعف خانواده ها باید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم موانع و مشکلات پیش روی خانواده ها را رفع کنیم.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری در ادامه گفت: پیش از ظهر امروز در کارگروه بانوان، خانواده و امور جوانان اسدآباد با بیان اینکه 200 نفر در طرح دختران آفتاب شرکت کردند، اظهار داشت: این طرح در دوره‌های آموزشی کارآفرینی، مهارت زندگی، بهداشتی و سلامت است.

آزیتا وفائی وی با بیان اینکه نخستین دوره کارآفرینی با شرکت 60 نفر از دختران فارغ‌التحصیل در شهرستان برگزار شد، افزود: این دوره آموزشی در طی 32 ساعت با همکاری ادارات فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و امور اجتماعی برگزار شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد افراد شرکت‌کننده 33 نفر در دوره کارآفرینی موفق به کسب گواهینامه شدند.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی فارغ‌التحصیلان دختر برای کارآفرینی، تشکیل خانواده، پیشگیری از افسردگی دختران، اطلاع‌رسانی بهتر در مورد موقعیت استخدامی و کاری، استفاده از تسهیلات در سطح شهرستان از اهداف طرح دختران آفتاب است.

وفائی تصریح کرد: برای اجرای طرح رحمت در این شهرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که برای رفع آن نیاز به همکاری ادارات و نهادهای مختلف است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان احساس نیاز به وجود آموزش نیست، افزود: اعضای کارگروه بانوان، خانواده و جوانان باید با ارائه راهکارها و پیشنهادات در خصوص استقبال بیشتر بانوان برای حضور در کلاس‌های آموزشی ما را یاری دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح رحمت در سطح شهرستان، از راه‌اندازی وبلاگ کمیسیون فرمانداری خبر داد و گفت: در این وبلاگ آموزش‌های مختلف از جمله انتخاب همسر، آئین همسرداری، تربیت فرزند و خانه‌داری به صورت مجازی را نیز برای بازدید عموم قرار داده‌ایم.

IMG_0617IMG_0611

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal