آخرین اخبار

30. آبان 1392 - 16:53   |   کد مطلب: 14373

رئیس راهنمایی و رانندگی اسدآباد گفت: طرح کوچک کردن میدان امام اسدآباد اصولی نیست چراکه موجب گره ترافیکی می شود و وضعیت کنونی را بدتر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوا سید جمال، فرخ جمالی ظهر امروز در کمیته ترافیک اسدآباد با اشاره به طرح کوچک کردن میدان امام شهر اسدآباد، اظهار داشت: کوچک کردن میدان اصلی شهر اصولی نیست.

وی گفت نیاز به اجرای این امر نیست، افزود: این کار موجب سنگینی ترافیک و تردد نامناسب وسایل نقلیه در این مسیر می‌شود.

وی  با بیان اینکه تعدادی کیوسک روزنامه‌ فروشی در دور میدان امام وجود دارد، افزود: با جمع‌آوری این کیوسک‌ها و انتقال آنان به داخل خیابان ها  و کوچک کردن جداول در دور میدان امام می‌توان به سهولت ترافیک این مسیر را کاهش داد.

وی با تأکید بر تعویض چراغ‌های راهنما در سطح شهر از شهرداری خواست تا چراغ های راهنمایی جدید را جایگزین چراغ های فعلی کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به تشکیل کمیته فرعی آژانس‌ها، گفت: در این کمیته 12 مصوبه برای آژانس‌های شهرستان تصویب کردیم.

علی حیدری با بیان اینکه تمام آژانس‌های شهرستان دارای مجوز و پروانه کسب هستند و آژانس غیرقانونی نداریم، افزود: برای صدور پروانه کسب هر صنفی از ادارات مختلف استعلام می‌کنیم.

شهردار آجین نیز با اشاره به اینکه سه نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر آجین وجود دارد، اظهار داشت: پل آجین یکی از نقاط  حادثه‌خیز شهر است که ده‌ها مورد تصادف در این مسیر اتفاق افتاده است.

نبی‌الله معصومی از ایجاد ترمینال در شهر آجین خبر داد و گفت: با توجه به نوپا و تازه‌تأسیس بودن شهر آجین می‌طلبد که مسئولان برای توسعه شهر آجین کمک و هم‌یاری کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal