آخرین اخبار

30. آبان 1392 - 17:09   |   کد مطلب: 14378

فرماندار اسدآباد گفت: طرح کوچک کردن میدان امام(ره) شهر اسدآباد نیاز به بازنگری و نظر کارشناسی بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوا سید جمال ، حمزه عبدکوند ظهر امروز در کمیته ترافیک اسدآباد با بیان اینکه کوچک کردن میدان امام(ره) اسدآباد پیشنهادی بود که طی چند جلسه کمیته ترافیک مطرح شده، اظهار داشت: یکی از مدعیان اصلی طرح کوچک کردن میدان امام(ره)، اداره راهنمایی و رانندگی بود که باید برای اجرا یا عدم اجرای این طرح نظر کارشناسی خود را ارائه دهند.

وی وجود کیوسک‌های روزنامه‌فروشی در دور میدان را معضل بزرگی خواند و از شهرداری خواست برای این کیوسک‌ها در عمق خیابان جانمایی ایجاد کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: هر چه روی تعریض میدان تا پیاده‌روها کار کنیم بهتر از کوچک کردن میدان است چرا که تخریب میدان مشکلات ترافیکی را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه از کل اعتبارات شهرستان مبلغ 970 میلیون تومان به اداره راه و شهرسازی شهرستان اختصاص داده‌ایم، افزود: از این میزان اعتبار 14.5 درصد تخصیص یافته که اداره راه و شهرسازی باید برای اصلاح هندسی و راهداری هزینه کند.

عبدکوند با اشاره به اینکه مصوبات جلسات کمیته ترافیک شهرستان قانونی و لازم‌الاجرا است، گفت: شهرداری برای ساخت و سازها در صورتی مجوز به مالکان بدهد که چندمتر عقب‌نشین کنند.

وی در خصوص شهر آجین نیز گفت: برای توسعه شهر آجین نیز باید طرح تفصیلی را به خوبی اجرا کرد و شهردار این شهر با برنامه و طرح جامع شهر را بسازد.

فرماندار اسدآباد با انتقاد از برخی مدیران از آنان خواست با آمادگی و مرور صورتجلسات و مصوبات در جلسات حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در سطح شهر اسدآباد تقسیم مسیر تاکسی‌ها به خوبی صورت نگرفته، یادآور شد: با توجه به اینکه در برخی از شهرک‌ها تاکسی تردد ندارد، باید برای ساماندهی و تقسیم مسیر تاکسی‌ها برنامه مدون اجرا شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal