آخرین اخبار

24. آذر 1392 - 13:31   |   کد مطلب: 15427

مدیر آموزش و پرورش صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:  با توجه به آمار سال 90 تعداد 5491 نفر از مردم شهرستان اسدآباد که با توجه به جمعیت اسداباد می توان گفت 96 درصد مردم با سواد هستند.شورای آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال؛ جعفر دهبانی بصیر ادامه داد: در راستای تشویق و ترغیب انجام کارهای خیرخواهانه و مدرسه‌سازی، خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد تجلیل می‌شوند.

خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد پارسال 175 میلیون تومان به آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد کمک کردند؛ که از این مقدار مبلغ 95 میلیون تومان کمک نقدی و مابقی به صورت زمین به آموزش و پرورش شهرستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ 547 هزار تومان  توسط  فرهنگیان از طریق حقوق آنان کسر و به حساب خیرین مدرسه ساز واریز می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد  با اشاره به اینکه در روستاها ما مشکل کمبود مدرسه نداریم گفت: تعداد 17 مدرسه آماده واگذاری هستند و در آینده به فروش می رسند.

وی با اشاره به اینکه هفته شورای آموزش و پرورش از 24 آذرماه شروع می‌شود، افزود: به مناسبت این هفته یک مراسم نمادین در یکی از مدارس شهرستان برگزار و اهداف و فعالیت‌های این شورا را تشریح خواهیم کرد.

دهبانی‌بصیر همچنین افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته بازدید اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان از مدارس شهرستان خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر استفاده از بخاری چکه‌ای در مدارس شهرستان گفت: ما در سطح مدارس شهرستان هیچ‌گونه بخاری چکه‌ای نداریم و در مدارس اسدآباد از بخاری کاربراتوری استفاده می‌شود که ما به مدیران اعلام کرده‌ایم در صورت نیاز به این بخاری‌ها و کمبود سوخت درخواست ارائه دهند.

دهبانی‌بصیر در زمینه برگزاری امتحانات نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه امتحانات نهایی به صورت سراسری برگزار می‌شود و در صورت بارش برف، باران و برودت هوا این امتحانات تعطیل نخواهد شد.

امام جمعه اسدآباد نیز با بیان اینکه روستاهای شهرستان اسدآباد نیاز اساسی به خانه‌های عالم دارند، اظهار داشت: در صورت توافق و تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش 17 مدرسه واگذاری برای خانه‌های عالم استفاده شوند.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، گفت: مردم در پی فتنه سال 88 در دی‌ ماه حماسه بزرگی در دفاع از اسلام و نظام آفریدند که نباید از آن غافل شد.

وی افزود: مردم با این حماسه‌آفرینی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان واکسینه کردند.

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal