آخرین اخبار

12. دى 1392 - 9:15   |   کد مطلب: 16468

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد در گفتگو با آوای سید جمال گفت:  3 مزار نیز در روستای ویرایی در دست اقدام است که در صورت تکمیل شدن جشن ساماندهی مزار شهدا را تا پایان سال برپا می کنیم.

رضایی-بسیج سازندگی سپاه [500_300]

علی رضا علی رضایی در ادامه گفت: 19 مزار مطهر شهدا در سال 92 در روستاهای گنبله، النجاء، سیراوند و ولی آباد ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در اردوهای جهادی دانش آموزی هزار و 570 برادر و خواهر مشغول به فعالیت بودند که  در عرصه های زیباسازی و بهسازی توانستند مدارس روستاهای سیف آباد و چنار علیا و همچنین مسجد روستای سیف آباد را تکمیل کنند.

وی در مورد اردوهای جهادی یک و هفت روزه گفت: هدف از برگزاری این اردوها کمک به سازندگی و محرومیت زدایی بود دو هزار 954 نفر روز در این اردوها مشغول کار بودند که توانستند در عرصه: تعمیر مسکن افراد بی بضاعت، لایروبی قنات، نقاشی و تعمیر مساجد و مدارس مشغول به کار شوند که روستاهای سیف آباد، طویلان سفلا، آجین، شمس آباد، چنار شیخ و چنار عباس خان را تحت پوشش فعالیت خود قرار دادند.

وی در مورد وام های اشتغال زایی بسیج سازندگی گفت: حدود 10 میلیارد به عنوان وام اشتغال زایی در مرحله اول به بسیجیان پرداخت شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اسدآباد ادامه داد: 10 میلیارد ریال دیگر نیز در طرح های اقتصاد مقاومتی تخصیص داده شده است که تا کنون 50 درصد آن به بسیجیان پرداخت شده است و مابقی آن نیز در صورت معرفی از طریق حوزه های بسیج پرداخت می شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal