آخرین اخبار

18. دى 1392 - 19:58   |   کد مطلب: 17077

روابط عمومی شبکه دوم سیما به صحبتهای جمشید خانیان مبنی بر استفاده بدون مجوز از قصه شما با نام "طبقه هفتم غربی" پاسخ داد.شبکه 2

به گزارش آوای سید جمال و به نقل از خبرگزاری مهر در متن این جوابیه آمده است: پیرو مرقومه جنابعالی در تاریخ 17 دی سال 92 و انتشار آن در رسانه ها مبنی بر استفاده بدون مجوز از قصه شما با نام « طبقه هفتم غربی»، یادآوری چند نکته با اهمیت ضروری به نظر می رسد.

نکته نخست: دوست گرامی فیلم تلویزیونی «اولین باران پاییزی» به نویسندگی و کارگردانی افسانه منادی و تهیه کنندگی نادر مقدس در مرکز سیما فیلم تولید و صرفا از شبکه دو سیما پخش شده است. بنابراین تبعات نادیده‌ گرفته شدن حقوق مادی و معنوی شما در مورد اقتباس غیر‌قانونی از یکی از کتاب‌هایتان بر عهده سیما فیلم است و به شبکه دو هیچگونه ارتباطی ندارد.

نکته دوم: برادر عزیز متاسفانه این نامه خطاب به مسعود صباح، مدیر مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو نوشته شده، این در حالی است که مسوولیت تولید و پخش هر تله فیلمی در این شبکه به گروه فیلم های تلویزیونی سپرده شده و در این موضوع جناب آقای صباح نیز مخاطب و پاسخگوی چنین مواردی نیست.

نکته سوم: برادر بزرگوار، اقتباس غیرقانونی یک اثر ادبی موضوع کوچکی نیست، اما از شما به عنوان نویسنده کاربلد این مرز و بوم انتظار می‌رود پیش از به داوری نشستن و انتقاد، مقصران اصلی موضوع را پیدا کرده و گلایه خود را با آن ها مطرح کنید؛ چرا که فقط در این شرایط است که امنیت برقرار خواهد شد.

نکته چهارم: آشنایی با ساز و کار تولید و پخش در شبکه های دیگر مراکز سازمان صدا و سیما و شناخت از مقولاتی همچون تولید یا تامین می توانست نگارش یادداشتتان را از نظر مخاطب‌گزینی، واقعی تر و نزدیک به حقیقت کند.»

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal