آخرین اخبار

28. دى 1392 - 14:05   |   کد مطلب: 17899

به گزارش آوای سیدجمال و به نقل از خبرگزاری فارس، حضور مبلغان دینی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه استان تهران و همکاری صمیمانه نیروهای امنیتی ومسئولان استادیوم آزادی بار دیگر در شهرآورد 78 با استقبال جدی و صمیمانه جوانان حاضر در ورزشگاه روبرو شد و البته تماشاگران از اینکه مانند گذشته روحانیون در مسابقات قبل حضور نداشتند، گلایه‌های زیادی را مطرح کردند.

با این وجود بیست و هفتمین حضور مبلغان مانند قبل با هدف تقویت و تعمیق رابطه صمیمی بین روحانیت و جوانان و پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات آنان انجام شد.

البته با توجه به اینکه هر گاه مسابقه بین استقلال و پیروزی برگزار می‌شود، عده زیادی از جوانان از نقاط مختلف کشور برای دیدن مسابقه حضور پیدا می‌کنند و بسیاری چند ساعت زودتر در محل مسابقه حاضر می‌شوند، مبلغان معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران با استفاده از این فضا و فرصت با حضور در ورزشگاه، بحث‌های دینی و اخلاقی و اعتقادی را برای جوانان مطرح می‌کنند.

در فرصت قبل از بازی همه مبلغان در حال پاسخگویی به جوانان بودند و با توجه به هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) طلاب به پاسخگویی در این رابطه پرداختند و بسیاری از جوانان به صورت گروهی دور مبلغان جمع شده بودند.

البته با وجود کمبود زیر انداز و موکت در نمازخانه‌ها و محدود بودن فضای نمازخانه‌ها نمازهای جماعت چندین نوبت در جاهای مختلف ورزشگاه برگزار شد و با استقبال بسیار خوب حاضران در ورزشگاه همراه بود، همچنین وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی، نبود زیر انداز و موکت برای نماز جزو گلایه‌های عمومی تماشاگران این مسابقه فوتبال بود، البته به نظر می‌رسد با توجه به افزایش قیمت بلیطها مسئولان بر بهبهود کیفیت شرایط بیشتر توجه کنند.

در ادامه تصاویری از حضور مبلغان معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه استان تهران در وزرشگاه آزادی را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal