آخرین اخبار

3. بهمن 1392 - 20:24   |   کد مطلب: 18299

فرماندار اسدآباد گفت: اعتبارات و منابع مالی آموزش و پرورش برای پیشرفت آموزش و پرورش محدود است که در این زمینه نیازمند مشارکت و همکاری مردم هستیم.شواری آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال؛ حمزه عبدکوندعصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان  با اشاره به اینکه نهاد آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین و مهم‌ترین نهاد تربیتی و آموزش در سطح کشور فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این نهاد با تربیت نیروهای انسانی در زمینه‌های مهم علمی و فرهنگی گام بر‌می‌دارد.

وی ادامه داد: پایه های نیروی انسانی آینده کشور در آموزش و پرورش قرار دارد که با بودجه کنونی این نهاد مناسب نیست و با پیگیری های نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی توانسته ایم مقداری از کمبود ها را جبران کنیم، و امیدواریم بتوانیم با همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش و جلب نظر مشارکتمردم و خیرین جایگاه کنونی را بهبود ببخشیم و آن را تقویت کنیم.

وی اولویت های اصلی آموزش و پرورش را تقویت مشارکت مردمی دانست و افزود با توجه به کمبود منابع آموزش و پرورش ضرورت دارد که در بخش مشارکت مردمی در سطح شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

فرماندار اسدآباد یکی از مشکلات شهرستان را جمع شدن مدارس روستایی دانست و گفت با کمک مسئولین شهرستان از تعطیلی مدارس جلوگیری کردیم اما این کار نیازمند تدبیر مناسب است.

حجت الاسلام موسی حسینی مجد گفت: انقلاب اسلامی ایران در دورانی با رهبری و مدیریت امام (ره) و حمایت جانانه مردم گرانقدر و هوشیار و با بصیر ایران زمین به وجود آمد که در این زمان ما هرچه داریم از خون شهدا و نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و نعمت بزرگ ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران سه هدف تحصیل، تهذیب و ورزش را برای دانش آموزان قرار دادند و این یعنی اینکه در بحث های علمی و تزکیه کار شود و هم اینکه فرزندان ایران زمین ورزیده و با سلامت جسمانی این علم را کسب کنند.

IMG_3821

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal