آخرین اخبار

14. بهمن 1392 - 19:15   |   کد مطلب: 19440

طی حکم مدیرکل  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛ اصغر شرکائی به عنوان رییس جدید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسدآباد معرفی و زحمات چند ساله محمدرضا عباسی قدردانی شد.

به گزارش آوای سید جمال، فرماندار اسدآباد در این مراسم گفت: مسئولیت یک امانت الهی است که نظام بر عهده مسئولین گذاشته است و بتوانند در ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بکوشند.

حمزه عبدکوند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباسی رییس سابق این اداره برای رییس جدید هم آرزوی موفقیت نمود و افزود: امیدواریم با حضور رییس جدید این اداره به وضعیت مطلوب برسد.

وی گفت: ادغام سه وزارت خانه ، یک حرکت رو به جلو است که می تواند بسته های خدمت رسانی به مردم را تکمیل کند و همدلی و همکاری در تحقق اهداف دهه چهارم توسعه در این بخش بسیار مورد نیاز است .

فرماندار اسدآباد افزود :بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تعاون چشمه جوشان اشتغال است و ما با الگو بر داری از این پیام در زمینه اشتغال باید بهترین استفاده را ببریم .

عبدکوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اولویت کاری دولت بحث اشتغال است و مهمترین دغدغه استان و شهرستانها نیز همین مسئله است و این مهم تنها با جدیت و اهتمام مسئولان قابل دسترسی است.

وی تأکید کرد: یکی از مطالب مهم در ایجاد اشتغال صیانت از نیروی کار و سرمایه های کشور است و با جدیت این مسئله را دنبال می کنیم.

 

اداره کار اسداباد (5) اداره کار اسداباد (4) اداره کار اسداباد (6) اداره کار اسداباد (3)

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal