آخرین اخبار

19. بهمن 1392 - 13:27   |   کد مطلب: 20029

جشن انقلاب روستای موسی آباد شهرستان اسداباد (3)فرماندار اسدآباد گفت: نقش بی بدیل روستای موسی آباد در دفاع مقدس و اهداء 36 شهید از این روستا که نشان از جانفشانی اهالی این روستا برای انقلاب اسلامی می باشد ستودنی است و این انگیزه ای برای تمام مسئولین شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال؛ حمزه عبدکوند در جشن انقلاب روستای موسی آباد گفت: شهدای روستای موسی آباد شهرستان اسدآباد از بلند قامتان جبهه و جنگ بودند که به مقام قرب الهی رسیدند.

وی ادامه داد: در دوران کنونی باید تلاش کنیم که با تاسی از شهدا در انجام وظیفه به مردم کوتاهی نکنیم که اگر هوشیار نباشیم ممکن است ثواب جبهه و جنگ را از دست بدهیم.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: فلسفه وجود مسئولین مردم هستند چرا که مسئولین از مردم، با مردم و برای مردم هستند و به برکت انقلاب شاهد حضور مردم و مسئولین در کنار یکدیگر هستیم.

عبد کوند ادامه داد: بعد از انقلاب شاهد پیشرف چشمگیر روستاها بودیم چرا که قبل از انقلاب عملا امکاناتی در روستاهای شهرستان نبود که به برکت انقلاب اسلامی ایران اکنون شاهد وجود تمامی امکانات در اکثر روستاهای شهرستان هستیم.

 

 

دیدگاه‌ها

موسی آباد نشان ایثارگری است .این روستا واقعا برای انقلاب زحمت کشیدن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal