آخرین اخبار

19. بهمن 1392 - 14:03   |   کد مطلب: 20047

طی هفته های گذشته تنها نابینای نهاد ریاست جمهوری از کار برکنار شد و این موضوع تذکر شفاهی 25 نماینده مجلس را به‌دنبال داشت حال اینکه به گفته خود این نابینا ردپای خواهرزاده رئیس جمهور در ماجرای اخراج شدنش مشهود است.

به گزارش آوای سیدجمال و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از گفتار نیوز، مدتی قبل خبر اخراج تنهای نابینای ریاست جمهوری در رسانه‌های کشور منتشر شد درحالی که به گفته فاطمه آلیا رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس تمام نهادهای دولتی موظف‌اند درصدی از اشتغال‌های خود را به معلولان اختصاص دهند و شغل اپراتوری در ادارات دولتی باید در انحصار نابینایان کشور باشد.

اما این قانون در اصلی‌ترین نهاد زیرمجموعه روحانی که نهاد ریاست جمهوری باشد نقض شده‌ که همین نقض قانون سبب تذکر 25 نماینده مجلس در صحن علنی شده‌است اما این اعتراضات تا کنون فایده‌ای نداشته‌ و این نابینا به کار خود بازنگشته.
آقای جوان، نابینای اخراج شده از نهاد ریاست جمهوری درباره این اتفاق توضیح داد: خواهرزاده آقای روحانی هفته پیش من را از کار برکنار کرد و گفت حقوق شما تا آخر اسفند پرداخت می‌شود و از آن به بعد باید دنبال کار بگردید.
هاشمی: پیگیر اخراج تنها نابینای نهاد ریاست جمهوری هستیم
همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با پیگیری‌های انجام شده درباره اخراج تنها نابینای نهاد ریاست جمهوری که باعث تذکر 25 نفر از نمایندگان مجلس در صحن علنی به رئیس جمهور شد گفت: سازمان بهزیستی پیگیر این موضوع هست اما آنچه که به‌نظر می‌رسد ایشان اخراج نشده و تنها به لحاظ کاری جابه‌جا شده است که به‌زودی این مسئله حل خواهد شد.
اما علی‌رغم تمام این پیگیری‌ها نابینای مذکور همچنان به کار خود بازنگشته.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal