آخرین اخبار

20. بهمن 1392 - 14:09   |   کد مطلب: 20142

فرماندار اسدآباد گفت: از ارتقاء دهستان چهاردولی به بخش خبر داد و گفت: در سال گذشته با وحدت و تعامل بین مسئولان و نقش‌آفرینی نماینده مردم در مجلس و فرمانداری طرح توجیهی ارتقاء دهستان چهاردولی به بخش در دستور کار قرار گرفت.جشن انقلاب روستای چنار علیا شهرستان اسدآباد (4)

حمزه عبدکوند در مراسم جشن انقلاب روستای چنار علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به اینکه دهستان چهاردولی شامل 26 روستا است، که  با ارتقاء این دهستان به بخش چنار علیا به شهر و مرکز این بخش تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی به روستاهای چنار علیا نسبت به قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، اظهار داشت: روستاهای شهرستان اسدآباد در قبل از انقلاب از وجود امکانات مختلف ازجمله آب، برق، گاز بی‌بهره بودند که امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که این امکانات در بیشتر روستاهای شهرستان مهیا شده است.

وی ادامه داد: از محل درآمدهای معدن موجود در منطقه چهاردولی 100 میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی روستای چنار علیا کمک کرده‌ایم که از این میزان 50 میلیون تومان آن محقق شده است.

عبدکوند در ادامه با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی با وجود انقلاب به موقیتهای بزرگی دست یافته است، تصریح کرد: ما در زمینه مختلف از جمله هوافضا جزء 10 کشور فعال در این زمینه هستیم که همه این پیشرفت‌ها را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی  با بیان اینکه دشمنان و تمام ملت‌های مسلمان به این نتیجه رسیدند که یاران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت جهانی شناخته شده است، افزود: ما این پایداری، استقامت و استقلال جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهدا، آرمان‌های امام (ره) ئ هوشیاری و قاطعیت رهبر انقلاب است.

فرماندار شهرستان اسدآباد حضور ملت ایران را در دفاع از اسلام و انقلاب فعال و هوشیارانه دانست و گفت:  سیاست اسلام‌خواهی، استقلال‌طلبی و استکبارستیزی ملت ایران موجب شده است که دشمنان برای کشور ما همیشه توطئه‌چینی کنند.

وی حضور مردم را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال پشتوانه محکم برای تیم مذاکره کننده کشور ایران خواند و افزود: به اهتزاز درآوردن پرچم انقلاب که همان پرچم اسلام است، به پایداری و تقویت انقلاب می‌افزاید و این امر همانند همیشه نیاز به همت و حضور ملت در همه عرصه‌ها دارد.

عبدکوند با بیان اینکه سردار شهید سعید قهاری سعید افتخار روستای چنار علیا، شهرستان اسدآباد و کشور ایران خواند و افزود: این شهید والامقام با پیروی از ولایت‌فقیه، جان‌فشانی و ایثارگری خود را در دفاع از انقلاب و اسلام تمام کرد.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal